Bersama Berjuang

Tuesday, May 10, 2011

TAHNIAH ABG JEM DAN TERIMA KASIH SINAR - WIFE GT MENANG TEKA LIRIK PERTAMA!!!


GT nak ucapkan tahniah kepada Abg Jem yang akan membuka cawangannya yang ke - 4 dalam masa terdekat, dengan pasangannya seorang pelajar UiTM Shah Alam yang berusia 24 tahun.  

Tabik spring kepada Abg Jem yang cukup handal dalam bab ni, dan isteri-isterinya semua telah memberi persetujuan kepada perkahwinan ini.  Tahniah Abg Jem, caiyuk!!!  

GT juga ingin ambil kesempatan ini nak ucapkan tahniah kepada Trio Pagi di Sinar, Kyrill, KE dan SY sebab berjaya akhirnya mendapatkan pemenang teka lagu untuk sessi pagi.  Dan pemenang bertuah itu adalah isteri GT, yang menang pada hari terakhir peraduan, hari Jumaat, bulan lepas. 

Isteri GT sebenarnya buat panggilan dari katil hospital waktu itu kerana menunggu waktu melahirkan ...  Syukur... rezeki anak sulung!!!

Sinar FM.. I followwwwww.....

3 comments:

  1. Alhamdulillah bro, rezeki anak kau tu!

    I PUN FOLLOW....

    ReplyDelete
  2. Dasat le abg jem ni..larat betul pikul tanggungjawab.. ini baru dinamakan ANUGERAH TUHAN bagi isteri-isteri-isteri--bakal isteri beliau.

    kalau semua org melayu dan islam ikut sunnah ni dah pasti rakyat malaysia yg disaran oleh tun mahathir menjadi 70 juta dengan majoritinya 90% org melayu dan islam.

    nak ayat binilah bukak cawangan baru..ADA BERANI KER???

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...