Bersama Berjuang

Monday, May 9, 2011

SELANGOR TERTINGGI DALAM ISU PEMBUANGAN BAYI. APA KATA PAS?


Statistik PDRM terbaru menunjukkan bahawa Selangor berada di tangga teratas dalam kes pembuangan bayi dengan 127 kes.  

Apa sudah jadi?  

Yang melucukan, Khalid Ibrahim memberitahu populasi yang tinggi menyebabkan kadar itu juga tinggi.  Alahai.., mudahnya mencari alasan yang cukup dangkal. Mujur perkara ini terjadi setelah 3 tahun Fuckatan memerintah Selangor, andai tidak, pastinya UMNO dan BN ditudingnya sebagai punca masalah ini!

Apakah Khalid tidak nampak dengan tumbuhnya hotel budget berstatus rumah tumpangan yang menyediakan bayaran mengikut jam sebagai salah satu sebab kegiatan tidak bermoral semakin meningkat di Selangor?  Apakah kewujudan byk SPA dan rumah urut yang kebanyakkannya dijadikan "lesen" bagi sesetengah pihak menyuburkan aktiviti tidak bermoral tidak menyumbang kepada masalah ini?

Sekadar gambar hiasan!
Dan sejauh mana efektifnya "kempen anti zina" yang dilancarkan oleh kerajaan Negeri?  Jgnkan kepada rakyat, wakil rakyat mereka sendiri terjebak dalam permasalahan moral.  Di mana mulut-mulut busuk dari Partai Islam Se Malaysia yang pernah melabelkan Selangor Darul Maksiat?  Bukankah sekarang giliran mereka berkuasa untuk membuktikan bahawa mereka mampu merubah?  Atau terpaksa menelan ejekan busuk yang mereka sendiri cipta sewaktu bergelar pembangkang! 

Untuk makluman, Selangor juga mencatatkan jumlah tertinggi pendaftaran anak tidak sah taraf atau bahasa kasarnya, anak haram, mengikut statistik dari Jabatan Pendaftaran dgn jumlah sekitar suku juta.  

Apa kata PAS?  Ini konspirasi PDRM untuk memburuk-burukkan mereka?  Bullshit!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...