Bersama Berjuang

Tuesday, March 15, 2011

USTAZ NASHARUDDIN SOKONG AL-KITAB BIBLE DLM BAHASA MALAYSIA!!! SELAMAT DTG KE KEM ERDOGAN!!


Khalid Gereja, Zulkifli Ahmad atau Nizar Lambai tak perlu GT ulas tentang tahap liberalisma mereka.  Asalkan boleh dapat undi, kalimah Allah telah digadaikan.

Yang paling GT terkejut, Nasharudin Mat Isa, salah satu puak ulamak Hadi Awang nampaknya sudah berbahasa gaya Khalid Gereja.  


“Kemungkinan ia adalah disebabkan tafsiran yang terlalu rigid mengenai kalimah Allah yang menyebabkan isu ini. Tetapi, penahanan satu buku hanya kerana ia dalam Bahasa Malaysia, beranggapan bahawa ia mungkin menyebabkan penyebaran agama Kristian,” katanya

Sudahkah Ustaz Nasha lupa tentang fatwa dan nasihat dari Ustaz Harun Din dan Taib Azamuddin?  Bukankah kufur bagi orang Islam membenarkan kalimah Allah digunakan oleh penganut agama lain?  Kasihan Ustaz Harun Din, PAS rupanya mencampakkan fatwanya ke lubang jamban!!!

“Dan, jika ada yang tidak boleh baca dalam Bahasa Malaysia, mereka akan membaca dalam Bahasa Inggeris, jadi saya tidak melihat sebarang sebab mengapa Kitab Injil harus ditahan,” katanya.

Apakah Ustaz Nasha terlalu bodoh untuk memahami motif penerbitan buku ini dalam Bahasa Melayu???
Kasihan Ustaz Nasha, terpaksa menyertai kem erdogan dalam PAS.  Kenapa?  Mgkin beliau cuba memihak kepada wali selipar yang berkuasa untuk menentukan calon pada PRU akan datang. 

Demi undi, Ustaz Nasha coba melanggar fatwa Ustaz Harun Din.  Dan tidak mustahil kenyataan ini untuk meraih perhatian Nicky Arjis setelah Ustaz Nasha teruk dibantai akibat idea perpaduannya sebelum ini.  

Ustaz Nasha pun ahli politik, kerakusan dan cita-cita politik itu perkara biasa.  Tahniah Anwar Ibrahim, kerana berjaya mentarbiahkan PAS sekaligus mengkeldaikan pemimpin2 mereka.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...