Bersama Berjuang

Monday, March 14, 2011

LAGI BUKTI SAIFUDDIN CUBA BERBOHONG!!!


GT sudah dgr penjelasan Saifuddin berkenaan dengan isu di Desa Murni, Kerdau.  Ada pendapat yang menyatakan agar isu ini tidak "dimainkan" lagi selepas penjelasan Saifuddin berikutan ingin menjaga nama baik BN.  GT bersetuju, namun pada masa yang sama, maruah sahabat-sahabat blogger juga harus GT pertahankan.  

Penafian oleh Saifuddin secara tidak langsung memberitahu kepada semua bahawa bloggers berbohong!

Dalam penjelasannya di NZ, dia memertahankan kenyataan dalam twitternya.  

"you have to understand new politics".  Ini lah yang dipertahankan oleh Saifuddin dan menafikan segalanya seperti blogger tidak intelligent, dan keinginannya untuk membalun blogger.  

Hujahnya hanya berbasiskan kenyataan di twitternya dan bukannya kejadian sebenar malam itu.


GT percaya ramai yang telah membaca cerita sebenar dari blog-blog sahabat yang lain.  Rupanya, dia masih lagi menafikan. 

Saifuddin juga menyebut tentang etika untuk menegur.  Bagaimana pula dengan etika sebagai pemimpin BN?  Wajarkah andai nada itu condong kepada pembangkang? 

Kalau Saifuddin dgn kenyataan putar alamnya "you have to understand new politics", GT juga ingin memberitahunya "you have to understand new media".  Media baru lahir dari penulis yang menulis mengikut cara dan gaya masing-masing.  Kami tidak "intelligent" dan tidak mempunyai tahap intelektual journalism mahupun mass communication.  Tetapi kami menulis tentang apa yang berlaku.  Fakta.

Key player selain Papa Gomo dan Gelombang Rakyat, dia mgkin tidak tahu bahawa pada malam intelektualitas ini turut disaksikan oleh sahabat blogger dari Sarawak.  

Terima kasih kepada blogger Anak Jengayan atas artikel kebenaran ini.  KLIK SINI.

3 comments:

  1. Hehehe... taktau nak kata apa dah psl Timbalan Menteri Y ni..

    ReplyDelete
  2. Salam GT.
    Walau apa pun jangan kita berundur.Biar dia menyembah bumi Temerloh PRU13 nanti.

    ReplyDelete
  3. Politik Baru ?? Memberi muka kepada pembangkang kerajaan ??? sambil melemahkan semangat penyokong kerajaan ??? Is that new politics ??? Is that your blunt politiking ??? Thank you Saifuddin for proofing yourself as still what you are since late 90s. We have confirmed who you really are now.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...