Bersama Berjuang

Friday, March 11, 2011

KETUA PEMUDA PAS KEHABISAN IDEA UNTUK TERUS POPULAR!


Berotak tungau!!!  Itulah yang GT labelkan kepada Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin ini.  Ancaman Bersih 2 ditujukan kepada kerajaan atas beberapa tuntutan yang mesti dipenuhi, atas dasar kononnya berlaku ketidakadilan dalam pilihanraya.  

5 negeri dikuasai oleh Fuckatan pada PRU yang lalu, bukankah itu menunjukkan ketelusan SPR?  5 negeri, bukan 5 kariah atau 5 kampung.  PRK2 sebelum ini yang dimenangi oleh PAS, yg menjadi tajuk depan kitab suci penganut PAS, Haramkah selama 7 hari 7 malam, bukankah itu menunjukkan bukti BN mampu dikalahkan?  Terbaru, Sibu.  Itupun tiada sebarang pujian kepada SPR. 

PAS sebenarnya sudah gentar untuk menghadapi PRU yang akan datang berdasarkan trend kemenangan BN di beberapa PRK baru-baru ini.  Lebih2 lagi kemenangan BN dgn majoriti yang lebih besar menunjukkan signal yg jelas;  Fuckatan semakin ditolak rakyat!!!  Terdapat khabar angin mengatakan akan berlaku satu PRK lagi yang mana akan ada kerusi yang dikorbankan demi untuk mencari kemenangan bagi  menaikkan moral penyokong dan jentera Fuckatan. Kita tunggu dan lihat!!!

Bagi Nasruddin sendiri, beliau harus membuat "kerja" bagi meningkatkan populariti agar dapat bertanding pada PRU yang akan datang.  Kewibawaan dalam PAS semakin dipersoalkan oleh penyokong2 muda mereka setelah dihentam lunyai oleh pemimpin2 parti berikutan isu Valentine's Day.  Dewan Pemuda PAS yg sebelum ini lantang rupanya terpaksa mengikuti jejak pemimpin2 tertinggi mereka;  penjilat tegar Anwar dan DAPigs!

Sebaiknya program Bersih ini dilancarkan kepada parti2 sahabat mereka terutama PKR yang jelas bermasalah dan menipu dalam pemilihan mereka sebelum ini.  Himpunan aduan dan rungutan yang tidak dapat diselesaikan oleh Saifudin Nasution, Setiausaha Agung PKR boleh menjadi titik permulaan membersihkan PKR yg sinonim dengan nama Parti Kelentong Rakyat, Parti Kencingkan Rakyat, Pembohong Kepada Rakyat dsb.

Apabila PAS dan rakan-rakannya sudah "bersih", maka eloklah dipanjangkan kepada orang lain pula!  GT tak boleh bayangkan apabila BN menguasai dan memenangi PRU yang akan datang, maka jangan hairan andai tuduhan2 yang maha dashyat hadir dari puak2 ini!

3 comments:

  1. Salam Bro.

    kajian psikologi menunjukkan manusia yang fikirannya tidak sihat, sentiasa nampak yang buruh, hodoh, menakutkan.

    Oleh itu mereka akan membayangkan sesuatu yang tidak baik, tidak elok dan menakutkan.

    Akhirnya akan bertindak berdasarkan imaginasi tersebut.

    Nasrudin ni adalah antara golongan muda Pas yang mengidap penyakit tersebut.

    ReplyDelete
  2. Dah lama PAS tidak buat demo,sebab itu nak buat demo untuk membangkitkan kemarahan rakyat serta menyegarkan perjuangan yang dah malap.Kalau PAS betul2 ISLAM,baik ketua pemuda PAS buat demo desak anu-war kasi DNA kepada kesnya itu,baru la aku respect serta leh la undi PAS,skrg hati aku tetap pada UMNO

    ReplyDelete
  3. dah kalah buat cara kalah laa bongok punya pas.bn kalah 5 negeri rilek jee..baru kena 3 prk dah gelabah.
    spr jadi mangsa.tak bersih konon.
    inilah jenis manusia yang pakai kopiah tapi hati busuk macam babi..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...