Bersama Berjuang

Friday, March 11, 2011

BUKTI PEMBANGKANG ITU PARASIT!!!


Sistem parasit dan mengambil kesempatan atas usaha orang lain berlaku di mana-mana.  Sebutlah untuk apa sekalipun, nama, pangkat, kuasa apatah lagi melibatkan wang dan harta.  Anda pemimpin, rakyat malah blogger pun menjadi mangsa kerakusan si durjana di singgahsana politik.  

Terbaru, usaha dari UMNO, Perkasa, Belia 4B dan penduduk setempat yang menyerahkan memorandum bantahan tol PJS telah cuba dimanipulasi oleh pihak pembangkang.  Ini tidak menghairankan kerana moral mereka berpaksikan yahudi, apa pun boleh asalkan menguntungkan dan berkuasa.

DS Najib yang memberi hadiah penurunan tol kepada rakyat di PJS sewaktu perayaan Perdana Chap Goh Meh di Petaling Jaya rupa-rupanya digunakan sebagai modal politik, kononnya diperjuangkan oleh pembangkang. 

Bukti pembangkang kehabisan modal politik dan mengambil kredit dari usaha orang lain serta tidak mampu bekerja untuk rakyat. 

3 comments:

  1. Salam Bro.

    Gerombolan Pakatan Pembangkang tidak boleh hidup tanpa menipu dan manipulasi.

    Nyawa mereka bergantung pada pembohongan yang berterusan.

    Penerimaan rakyat terhadap 1Malaysia menyebabkan mereka terbayang kubor politik telah tersedia untuk mereka.

    Teruskan perjuangan bro.

    ReplyDelete
  2. FUCKATAN DAH GILER BAYANG BROO. MAKLUM LAAA DIORANG TGH MIMPI KERAJAAN BAYANGAN KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Salam Perjuangan,

    Mohon Hebahkan Ceramah Ummi Hafilda dan Rahimi serta demontrasi secara aman mendesak Anwar menyerahkan DNAnya kepada pihak pendakwa untuk dibandingkan dengan DNA lelaki 'Y' di Arena Square Batu Gajah pada hari ini jam 10.00 pagi hingga 01.00 tengahari. Semua blogger dan pembaca blog dijemput hadir

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...