Bersama Berjuang

Friday, March 11, 2011

HATA WAHARI: PARASIT ANWARISTA DALAM UTUSAN MALAYSIA?


Dalam usaha untuk mencuci saki baki Anwarista dalam Kerajaan, jgn dilupa agen2 Anwarista yang berkeliaran didalam GLC atau sebarang syarikat dan pertubuhan yang berkaitan Kerajaan.  

Hatta Wahari, si licik dari Utusan Malaysia yang kononnya bersikap neutral namun membentang kertas kerja untuk menjahanamkan UMNO dan BN seperti yg pernah ditulis oleh sahabat blogger RBF sebelum ini. Malah, Nurul Izzah Binti Anwar Ibrahim mengumumkan akan melantiknya sebagai ketua pengarang Utusan Rakyat; akhbar yg kononnya bebas dan Nurul Izzah sekadar membantu untuk mendapatkan permit kelulusan!!!  hahahahaha...  sejak bila PKR sekadar membantu andai tiada kepentingan?  temberang la woiii!!!  Kalau dah ada DNA Anwar, mmg tak boleh percaya!


Pergerakan dan perbuatannya menunjukkan kecondongan kepada style Anwar.  Sama seperti Saifuddin Abdullah.  Politik baru, pemikiran baru, media baru, segalanya baru-baru baruah!

Adalah tidak perlu diberikan tempat kepada mereka yang bersifat spt Hatta Wahari di syarikat atau pertubuhan yang mana Kerajaan mempunyai kepentingan.  Jenis manusia begini dikhuatiri akan menjadi musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan.

2 comments:

  1. suruh dia mintak kerja dengan Pudin bro.. Hahaha makan gaji dgn Utusan nak bantai Utusan. cakap tk bias. tp selalu ikuti program PKR.. cibai!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..tgk muka cam sedra sam ketot je....!yg jelas dahi nya tuu...kahkahkah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...