Bersama Berjuang

Wednesday, March 16, 2011

DNA - ANWAR SEMAKIN TENAT!!!


Geli di ulu hati GT apabila Anwar mempertikaikan demonstrasi yg dibuat oleh rakyat demi mengetahui kesahihan lelaki Y.  Anwar pula mahukan agar tindakan diambil ke atas pendemo atas dasar mengganggu perbicaraan mahkamah, contempt of court.  

Hahahaha... Kebodohan Anwar tidak boleh disekat lagi.  Satu Malaysia tahu dan faham bahawa dialah si durjana yang menjaja cerita liwatnya ke seluruh antero negara ketika perbicaraan sedang dijalankan.  Ceramah demi ceramah saban malam menyentuh isu liwatnya dengan mengatakan bahawa  kononnya konspirasi pihak tertentu. 

Dan hari ini Anwar mahu bercerita tentang contempt of court??? 

"(Peserta demonstrasi) itu mengganggu proses mahkamah ke arah mendorong Anwar memberikan DNA beliau," kata peguam pembelaan Karpal Singh.

Kenyataan diatas tidaklah menghairankan GT berikutan kita tahu bahawa Karpal Singh merupakan orang yang tidak boleh dipercayai, kaki pusing bro!  Andai ada seekor nyamuk di dalam mahkamah tidak mustahil akan cuba digunakannya untuk menunda perbicaraan!!!
Tidak ketinggalan juak2 Fuckatan di Perak sudah membuat satu laporan polis tentang demonstrasi yang dibuat ke atas "anugerah tuhan" mereka.  Alasannya sama, ia mengganggu perjalanan perbicaraan.  Mengapa tidak mereka laporkan sekali perbuatan Anwar yang seringkali "meliwat" perbicaraan isu liwatnya?

Untuk bersumpah, Anwar takut.  Untuk memberi sampel ujian DNA, Anwar kecut.  Takut kerana apa??? Yaaa... takut kerana salah!!!

Anwar semakin terdesak dengan aura kebangkitan rakyat yang mahukan kebenaran!

1 comment:

  1. nah..padan muka kau anwar! kau rasa lah pulak hukum karma. dulu kau yg sibuk menjaja cerita liwat adalah konspirasi skrg kau cakap demo puak2 NGO tu "contempt of court"...apa punya bahlol la lu anwar jubur!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...