Bersama Berjuang

Wednesday, October 20, 2010

TERIMA KASIH TUN MAHATHIR!!!


KUALA LUMPUR 19 Okt. - Keputusan Tun Dr. Mahathir Mohamad mengheret Datuk Seri Anwar Ibrahim ke muka pengadilan atas tuduhan liwat bukan sahaja tepat malah rakyat harus berterima kasih dengan tindakan tegas yang dilakukan oleh bekas Perdana Menteri itu.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor berkata, keputusan Mahkamah Persekutuan pada 2004 telah membuktikan bahawa tuduhan Dr. Mahathir itu adalah betul.

Menurutnya, keputusan bertulis hakim-hakim jelas bahawa terdapat aktiviti homoseksual yang didakwa walaupun terpaksa membebaskan Anwar atas sebab teknikal.

"Ya, keputusan Dr. Mahathir pada masa itu tepat walaupun ia satu keputusan yang amat sukar kerana ramai rakyat tidak dapat menerima dan mencemuhnya.

"Saya sendiri antara yang menentang keputusan Dr. Mahathir ketika itu kerana terpengaruh dengan sandiwara dan muslihat Anwar," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, hari ini.

GERAKAN TIMUR:
Ezam, Panglima Perang barisan hadapan Al- Jub suatu waktu dahulu, yang beberapa kali masuk keluar penjara, mengakui bahawa beliau tertipu oleh sandiwara Al Jub.  Itu Ezam, orang yang paling rapat dengan Al Jub, klu rakyat biasa yang membaca haramkah dan suara keldaian juga malaysiakinibabi, agak2 setepat mana pendapat mereka tentang Al Jub.  Lebih senang untuk diliwat pemikiran mereka!!!  Perhatikan pada Al Jub, orang2 kanannya spt chandra muzaffar, ruslan kassim, zahid md arip dan ramai lagi yang sudah tidak lagi percaya kepada Al Jub, bahkan mereka pada ketika ini,  berjuang demi  membetulkan akidah ramai pengikut2 mereka satu ketika dahulu, agar tidak terus diselubungi awan hitam jahilliah, sesat lagi menyesatkan.

Wahai kambing2 pas, keldai2 keadilan, anjing2 DAPigs, bilakah ANDA mahu SAMAK diri anda dari kejijikan najis muholazoh permainan Al Jub? 

Kepada Tun M, terima kasih atas keberanian itu, demi sebuah keramat yang bernama MALAYSIA!!!


9 comments:

  1. dahling! - I masih ingat tau pagi itu SEMUA PELAJAR UITM KAT MENARA SAAS pegang newspaper - whoa! hari tu UTUSAN LAKU GILER BIG HIT! al-maklum malamnya AI dipecat atas tuduhan LI***.

    p/s: I pernah tersekat dalam kereta depan SOGO sebab W.Azizah buat perarakan REFORMASI! - hmm!

    ReplyDelete
  2. Tun Mahathir pernah meminta seluruh rakyat Malaysia mengadakan solat hajat memohon pertunjuk kebenaran, kerana beliau bukan sahaja dikritik dari pembangkang, malah dalam UMNO sendiri..... dan apa yang kita lihat sekarang satu persatu Allah mempertontonkan kemungkaran Anwar....

    ReplyDelete
  3. Tun Mahathir...Jasamu tidak ternilai.

    ReplyDelete
  4. ""Wahai kambing2 pas, keldai2 keadilan, anjing2 DAPigs, bilakah ANDA mahu SAMAK diri anda dari kejijikan najis muholazoh permainan Al Jub?""
    Saya bersetuju dengan tulisan saudara CUMA kenapa perlu bersikap seperti ahli-ahli pembangkang? Jangan gunakan bahasa spt apa yg mereka selalu gunakan. Jangan samakan diri anda spt mereka.

    ReplyDelete
  5. salam perjuangan,
    mohon di link blog saya tuan..

    terima kasih

    ReplyDelete
  6. Ms. Pearl,
    Masa tu kat foyer, student siap pinjam paper student lain, walaupun tak kenal.

    YG,
    Doa orang yang teraniaya makbul.

    udanggalah,
    setuju!

    Fooart,
    Maaf atas kekasaran bahasa. GT sebelum ini terlampau byk baca goBLOG2 fuckatan, akhirnya terkena virus boleh mencarut dan virus bantuan syaitan fatwa murshitdoll amPas. Terima kasih kerana menegur.

    Melanau blogger,
    telah di linkkan.

    ReplyDelete
  7. 1998 ketika itu saya terjebak dengan reformasi. pot famous depan sogo. berarak lah ramai2 di sepanjang jalan TAR hingga ke dataran merdeka. masjid negara pun tak berkecuali.sambil berteriak takbir dan reformasi. saya pernah dikejar polis.terpaksa melarikan diri ke CM untuk selamatkan diri. pada ketika itu marah terhadap Tun cukup membuak sebab tindakan beliau memecat DSAI. saya tak kesal kerana sokong peliawat tegar pd ketika itu kerana tak tau perkara sebenar. yang saya kesalkan marah yang teramat sangat pada Tun. semoga saya ada ruang dan peluang untuk momohon maaf dari Tun. dan harapan besar saya Tun sudi memaafkan saya yang salah perhitungan satu ketika dulu. bila saya berkesempatan baca puisi tun melayu mudah lupa membuat kan saya sebak. ya Allah letakkan Tun sentiasa dalam peliharaan Mu. kurniakan lah beliau kesihatan yang baik dan sentiasa istiqomah dalam berjuang untuk agama, bangsa dan bumi keramat ini. Insyaallah

    ReplyDelete
  8. anon,
    Pahit maung bergelar pemimpin telah Tun alami. Dihina bangsanya sendiri, maki cacian, dan penghinaan cukup segalanya. Namun Tun tidak pernah melenting. Yang Tun mahukan, Melayu terus gagah dan membina negaranya sendiri. GT percaya, Tun sudah lama maafkan kita; orang2 yang tidak nampak sinar kebenaran itu...

    ReplyDelete
  9. Tun Mahathir banyak berjasa kepada
    rakyat malaysia terutama org melayu.
    contohnya hasil keuntungan petronas
    hampir 90 billion setahun hasil plan n
    strategy tun semasa memeritah yg melabur hasil duit petronas
    keluar negara.kalau tidak kibijaksanaanya mungkin malaysia jadi bengkrap macam greece.orang yg
    buta hati tak nampak perkara ini
    alhamdulillah .tun pemimpin yg sukar dicari ganti...
    aligatuh tun..sayonara

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...