Bersama Berjuang

Friday, March 2, 2012

Dulu TPM, Kelmarin PM - DAP Mmg Kurang Ajar, Noh Omar Pula Yang Dipersalahkan!!!



Apabila DAP bersuara, maka percayalah kamu sesungguhnya ia adalah dusta, tiada yang lain melainkan dusta belaka.  

Kekecohan yang berlaku sempena lawatan PM kelmarin ke Kajang adalah disebabkan oleh sikap mereka yang gemar membuat provokasi.  Apabila tindakan diambil untuk mengelakkan kejadian yang tidak diingini, maka mereka akan mendakwa negara ini tidak demokrasi, dan kebebasan mereka disekat.  

Walhal, kita masih ingat, bagaimana kumpulan yang sama cuba membuat provokasi sewaktu majlis rumah terbuka 1 Malaysia sempena Krismas di Kajang tempoh hari.  Mereka muncul dengan sepanduk dan kain rentang, dan cuba membuat huru-hara sebelum dileraikan oleh pihak berkuasa.  

Dan kejadian ini tentunya menjadi teladan, kerana tidak mustahil keadaan yang sama juga berlaku sewaktu PM hadir ke Kajang.

Telahan itu tepat, sekumpulan manusia berbaju HIJAU kahak, dari kalangan kumpulan yang serupa dari terdahulu hadir.  Tujuannya, untuk provokasi. Dan mereka juga bijak, kerana hadir dengan mata dan telinga Malaysiakinibabi, dan sebarang kejadian pastinya akan dirakam.  

Itulah yang terjadi, niat mereka telah digagalkan di peringkat awal.  Namun terus membuat kecoh, berharap akan ada tindakan luar batasan dari petugas, seperti menumbuk.  Dan kamera atau video cam mereka sentiasa bersedia untuk disalurkan kepada Msiakinibabi.  

Dato Seri Noh Omar yang terang-terang cuba menenangkan keadaan pun cuba dikaitkan dengan isu ini.  Seperti biasa, ianya untuk memalit lumpur ke imej pemimpin BN.  Mujur DS Noh sekadar bertanya, bukan bertindak.  

Akan tetapi, mereka tetap juga menuduh pembantu DS Noh Omar kononnya menolak salah satu ahli dalam kumpulan DAP itu.  Modus operandi standard dari DAP, yg sentiasa cuba mencipta cerita untuk menyalahkan BN.

Inilah cara DAP, cara samseng, tanpa segan silu hadir ke majlis orang lain untuk membuat kacau. Sesiapa pun  dibenarkan hadir, namun belajarlah menghormati tuan rumah.  




Itulah DAP, parti biadap dan ultra chauvinist yang menjadi pujaan seluruh bAhlul PAS.  

3 comments:

  1. NAMA PARTI PUN DEEP ASSHOLE PARTY DAPig !!! APA YANG ADA PADA AHLINYA YANG SIAL DAN CELAKA?? CUMA NAJIS JER...BN DAN PIHAK KERAJAAN KENA PINTAR HADAPI SIFAT CELAKA DAN KURANG AJAR GOLONGAN HARAM JADAH NI!!!

    ReplyDelete
  2. Mereka sudah menjadi kaum yang tak boleh diusik. Mereka mahu apa saja yg mereka lakukan adalah benar dan mereka yg menghalangnya bersalah. Lihat saja kes TBH, Kugan, Danny Ng dan 13 May mereka mengusung mayat cina yg ditembak polis hanya utk memarakkan api. Kaum mereka juga mungkin melakukan jenayah dan rasuah tapi seolah-olah puak mereka tidak boleh disiasat. Jika disiasat bermaksud penganiayaan oleh melayu terhadap mereka bukan kerana menegakkan undang-undang. Ini persepsi yg disemaikan, tapi hanya di M'sia. Dinegera lain mereka tunduk patuh dan akur kpd pehak berkuasa. Disini mereka dimanjakan sejak sekian lama. Diberikan tanah yg luas, bersekolah dan peluang berniaga hingga menjadi kaya-raya, malah kaum yg 'hina' inilah banyak menyokong perniagaan mereka. Terdapat pula sebahagian dari bangsa yg diperlekehkan oleh mereka itu menyanjung dan sanggup menjadi kaldai dan pembela. Cukai yg mereka bayar tak seberapa itu, walaupun tak pernah memiskinkan mereka, diungkit-ungkit, jauh sekali dari hendak mengenang budi. Kini mereka semakin sombong bongkak. Yg bahlol terus bahlol, yg berkuasa terus memberi muka.

    ReplyDelete
  3. DAP ibarat sekumpulan anjing kurap yang menyalak tanpa henti dan bebas menyelongkar semua tong sampah dikawasan kejiranan tanpa boleh diambil tindakan oleh sesiapa pun. Itu prinsip perjuangan mereka yang kebal dari undang-undang rimba yang dicipta oleh sekumpulan manusia kurap yang menerajui segelintir peguam diMalaysia. Bila diambil tindakan mereka akan menyalak tak demokrasi, tak bebas bersuara, ditindas dan sebagainya. Apa hak penjenayah sekiranya perbuatan itu mengancam sesetengah pihak. Diambil tindakan atau dibiarkan kejahatannya berleluasa. Tutup semua balai POLIS dan robohkan semua penjara supaya demokrasi terjamin? BOdO punya olang......

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...