Bersama Berjuang

Wednesday, October 12, 2011

DEBAT RAKYAT Malam Tadi: YB Zul Nordin Belasah Anwar dan PAS Kaw-Kaw!!!


Debat Rakyat malam tadi mempamerkan belang tarung YB Zul Nordin.  

Itulah konsistensi yang beliau pamerkan sepanjang perjuangannya, dan malam tadi, di Parit Serong, Tanjung Karang,  GT melihat secara LIVE, orang yang perjuangkan Anwar pada suatu ketika, sebelum menyedari temberang Pak Sheikh.  

Maafkan GT, sebelum ini GT ingatkan YB Zul nak tunjal si Khalid Gagap, rupanya Khalid Gagap bukan level beliau.  Khalid Gagap low class.  Kira-kira macam jantan kabaret lah.. hehehe.. 

YB Zul memilih untuk menunjal bos Khalid Gagap, iaitu Anwar Berahi.  Fuhh.. panas bro kalau korang dengar macam mana YB Zul meninju Anwar, kiri dan kanan.  Dengan pukulan hook diselangi dengan jab, teruk Anwar kena.  Dan sesekali uppercut singgah, perrrrgghhhhh...!!!

Rupanya YB Zul bukan ahli PKR, tetapi ahli PAS.  Dan alasannya untuk menjadi bebas adalah kerana agamanya diperkotakkatikkan oleh Fuckatan Harami, yang ditunjangi oleh Al Sheikh Liwati, dan paling beliau tidak boleh terima dan faham, bagaimana orang PAS boleh juga menerima isu kalimah Allah, pemurtadan, IFC, komunisma dan sebagainya. Katanya "kalau orang UMNO yang sokong isu-isu begini, habis dikafirkan tujuh keturunan oleh PAS!"

Dan malam tadi juga, ahli-ahli PAS yang menyorok di dalam kereta di seberang jalan, di balik pokok mangga, habis dikitai dan ditomoi oleh YB Zul. Kasihan penyokong PAS, apabila berhadapan dengan pemimpin mereka, orang PAS dibohongi tentang hudud dan negara Islam, walhal konsep itu telah lama di flush ke lubang jamban sejak pemimpin mereka ciommolot dengan DAP laknatullah.

Ia menjelaskan bagaimana PAS menentang IFC, dan berkumpul merempuh dan mendesak forum IFC yg diketuai oleh Ambiga dibatalkan.  Namun, tiba-tiba mengangkat si laknatullah memimpin mereka dalam Beershit!  Habis Islam dilacurkan oleh PAS. 

GT tidak mampu menghuraikan semua point yang YB Zul sampaikan.  Cuma, hujah-hujahnya berkisar dari Isu Kalimah Allah, Hudud, IFC, Bersih 2.0, dan 16 September.  YB Zul sempat menceritakan bagaimana Anwar membohongi ahli-ahli Parlimen Fuckatan ketika itu.  Anwar pembohong!!!

Nasihat GT, jangan lepaskan peluang untuk mendengar sendiri cerita esklusif dari YB Zul.

Nantikan kemunculan Debat Rakyat bersama YB Zul Nordin anjuran GAPS dan NGO-NGO perjuangan di kawasan anda...

p/s - takbir.. hahahahahaha.. hanya mereka yang hadir malam tadi sahaja faham maksud takbir yang tulisannya GT kecilkan.. hahahahahah.. takbir.. hahahahaha..

8 comments:

  1. Bila nak buat kat Meru?

    ReplyDelete
  2. bila nak buat kat ijok... kawasan khalid gagap... YB... PRU13 tanding kat mana... kita kasi menang walaupun ... bebas...

    ReplyDelete
  3. bila nak maiiii sepang....kalau mai sepang aku blanja hang ayaq kotak soya...

    aku bukan ada duitt, stakat ayaq kotak soya ok laaa bak anggg.....

    ReplyDelete
  4. ada video ke@ rakaman

    ReplyDelete
  5. Berapa ribu datang . Aku dgr 50,000 dtg. kena dtg lagi ni Z 9/10

    ReplyDelete
  6. dtglah kek rombau plak, asyik mat sabu yo yg dtg, nak yo tengok muko wakil Bebas ngan Umno lak yg dtg, kek sini sonyap dan sunyi yo, Pas dgn Pkr yo yg asyik merapu... tolong lah sampaikan kek YB yo....

    ReplyDelete
  7. YB ni lepas PRU 13 jual tasbih dan minyak attar depan WISMA YAKIN

    ReplyDelete
  8. YB zul profession ..lawyer la doll....kalau x jd YB pun, still can be a lawyer...yg jual minyak attar n tasbih...Bob Loqman 2....dol!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...