Bersama Berjuang

Friday, June 24, 2011

Pakar Sahkan 99% Lelaki Di Dalam Video Adalah Anwar!!! Alahaiii.. Mat Rempit Kat Area Flat GT Sudah Sahkan Laaa...


Pakar yang menganalisis rakaman video lucah didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim mendapati, pelaku dalam video berkenaan menyerupai ketua pembangkang berkenaan.

Rakaman video lucah itu, memaparkaan aksi seks oral dan juga persetubuhan lelaki dan wanita, dianalisis oleh pakar dari Dartmouth College di New Hampshire, Amerika Syarikat.

Perkara itu dinyatakan dalam fakta kes pendakwaan yang dikemukakan dalam perbicaraan melibatkan trio 'Datuk T' hari ini.

Itu dari segi teknikaliti yang memerlukan kepakaran.  Dan hasilnya, mmg Anuwar!

Di saat teknikaliti sudah memberi gambaran jelas, GT sebenarnya telah percaya pada saat kali pertama menonton video tersebut di laman youtube! 

Dan yang paling menggemparkan, sewaktu menontonnya di siber kafe, GT terkejut apabila ada suara orang dibelakang GT menyebut "ehhhh.. Anwarlah.. Anwar...".

Rupa-rupanya ada 2 orang "mat rempit" yang dok usha komputer yang GT gunakan.  Diorang ni GT kenal, bab politik tak mau masuk campur katanya, ... orang muda... biasalah tu... kita tarik pelan2..  selalu ber FB di CC berkenaan.

Tak sangka pulak diorang dapat cam lelaki itu sekelip mata! 

Kalau mat rempit yang kata politik diorang taknak masuk campur pun boleh cam siapa di dalam video itu, takkanlah anda masih kabur-kabur lagi?  

Buta hati kot? hehehehehehe...

Kes Datuk T sudah bicarakan dan setel.  

Kes si pelaku porno itu, bagaimana?

2 comments:

  1. tulin 200% pun haji adi kata tak leh guna dalam mahkamah syariah milik haji adi, kerana tidak ada ayat yang menyatakan vidio tersebut bolih digunakan - er zaman nabi mana ada vidio, melainkan kalu baju cina doll tu koyak - tidakah bolih dikhilafkan bahawa bukti baju koyak dan wujud perlakuan zina dalam vcd itu hampir menepati maksud iaitu ada bukti

    ReplyDelete
  2. KLU DAH 99% TU MMG TKDE BAB MIRIP2, IMBAS2, SAMA, MACAM ATAU APE SAJE..MMG 100% MUKE LAHANAT CIBAI, PUKITIANG, KIWAK, HARAMZADER ANUWAR BERAHIM A.K.A ANUVAJI PANDIKUTTI BROO!!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...