Bersama Berjuang

Friday, August 20, 2010

ZAKAT SELANGOR & YBK - TUJUANNYA SAMA!


Salam Ramadhan.  Pusat Zakat Selangor yang merupakan antara yang tertinggi kutipannya, telah membantu ramai anak yatim dan fakir miskin dalam memberi ruang dan peluang untuk membina kejayaan di masa depan. Alhamdullillah, terima kasih kerana membantu mereka yang memerlukan.  Pada muslimin dan muslimat, jangan lupa menunaikan kewajiban anda membayar zakat.

Cuba baca kenyataan pada papan tanda diatas, sebanyak RM27 juta telah diagihkan kepada golongan asnaf ini.  Dgn jumlah sebanyak ini, tidak hairanlah ramai golongan laknatullah yang cuba mendapatkannya.  Yang malangnya, MB Selangor pernah suatu ketika mencadangkan agar wang ini digunakan untuk tujuan pembangunan.  Giler...   Mujur ramai pihak yang tampil menentang keras usaha MB Selangor ini.  PZS memainkan peranan untuk membantu fakir miskin di Selangor, namun Kalid Gagap telah merampas hak anak yatim dan fakir miskin ini!!!!

Masihkah anda ingat kejadian rampasan hak YBK?  KLIK SINI untuk sentiasa mengingati betapa rakus dan kejamnya Kerajaan Fuckatan Haram di Selangor!!!  Jadikan ia link anda!!!

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...