Bersama Berjuang

Friday, February 10, 2012

Hilmi Malik Biseksual? Rela Pilih Azmin Berbanding Eli Wong?


Kenyataan Media GAPS

GAPS sangat terperangat apabila seorang warga malaysia ditangkap di Batam kerana memiliki kad pengenalan palsu negara Indonesia.

Lebih memeranjatkan apabila yang ditangkap adalah sdr Azmin Helmi, seorang bekas setiausaha politik MP Pkr di Selangor. Dia juga dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor yang berjaya mengejutkan negara dengan gambar seksi separa bogel yang menikam kalbu.

Azmin mengaku bahawa kehidupannya di Indonesia sepanjang 2 tahun yang lampau dibiayai sepenuhnya oleh PKR. Pengakuan ini menguatkan lagi emosi rakyat Selangor akan hubungan istimewa tanpa nikah antara Azmin dengan Exco kerajaaan negeri. Exco itu juga tidak pernah menafikan Azmin adalah kekasih di hatinya.

GAPS mahu penjelasan Menteri Besar mengenai gelagat dan kelakuan Exco nya yang menjolok mata rakyat Selangor ini. Rakyat Selangor mengharapkan pemimpin yang suci dari rasuah, suci dari penyelewengan kuasa dan suci dari maksiat serta noda nafsu.

Dengan episod terbaru ini GAPS ingin mencadangkan MB menasihatkan Exco berkenaan meletakkan jawatan sebelum cempedak menjadi nangka, sebelum nasi menjadi bubur.

Juga apa salahnya jika MB boleh menasihatkan Exco nya itu menjalani hubungan dengan kekasihnya secara sah bagi menjernihkan air yang keruh dan menceriakan malam yang suram. GAPS faham Exco itu bukan malaikat, namun itu bukan alasan untuk dia berwenang sebagai pemimpin publik di Selangor ini.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

10 Feb 2012

4 comments:

  1. Salam tuan blog.

    Saya sedang kumpulkan semua blogger BN dalam satu blog khas untuk rujukan semua. Sila beri pandangan tuan.

    Bagi mana-mana tuan blog yang belum dihubungi, harap ziarah dan jika tidak tersenarai harap tinggalkan alamat url anda dalam ruangan "comment" untuk disenaraikan dalam daftar Pejuang Siber ini, terima kasih

    http://malaywebarmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Agak-agak korang la...macam mana la bau cipap nyonya sepet ni? Mesti bacin babi punya...
    Yang paling lawak tu...muslimat pi pujuk Nyonya ni masa tension gambar karipap dia tersebar dulu. Siap peluk2 lagi.
    Agaknya diorang cakap:
    "Sabar la ye...gambar ke tu...orang tak tau sangat bau cipap u bacin babi ke tak...kah kah kah".

    ReplyDelete
  3. agak2 kes ini dgn cuaculik mana lebih busuk.ada ko kesah ke wahai penjilat2 taik umno yg busuk

    ReplyDelete
  4. sapa yg betul ni helmi atau azmin.mcm wayang tinggi dari umno punya kerja je.saya ada soalan sapa org umno yg ditangkap khalwat dgn penyanyi perempuan terkenal di PD.saya rasa sebut je PD semua org akan terbayang sapa itu.org umno pun tau tetapi telan je nak jaga periok.bolih potong tangan kalau tak tau kes ini.klu org itu kepala botak2 di....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...