Bersama Berjuang

Friday, March 11, 2011

POLITIK BARU C.I.B.U.T.: BUKU JING-GAY - BERANIKAH SAIFUDDIN MENYAMAN KITAB SUCI PENGANUT PAS?


Dalam laman twitternya, Saifuddin menafikan sokongannya terhadap buku Jing-Gay spt mana yang dilaporkan oleh Haramkah.  Saifuddin hanya berkata bahawa buku jing-gay baik untuk fuckatan, dan buku biru baik untuk BN.  Dia mendakwa kenyataannya telah diputarbelitkan oleh Haramkah.

Andai ini benar, maka Haramkah telah merendahkan tahap "intelligent" Saifuddin yang intelligent.  Politik baru yang menjadi kiblat politik Saifuddin juga menyaksikan adegan saman menyaman dikalangan ahli politik vs media bukanlah asing.

Blogger menegur berdasarkan isu.  Laporan media, perbuatan ahli politik itu sendiri serta perkara2 persekitaran politik dijadikan modal utama.  

Andai benar penafian yang dibuat oleh Saifuddin, Gerakan Timur mencabar Saifuddin "the intelligent" Abdullah untuk menyaman kitab suci penganut PAS, Haramkah berikutan kenyataannya spt dibawah ini.  


Ada berani???  Atau cakap tak serupa bikin???

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...