Bersama Berjuang

Monday, January 27, 2014

PANASSS... Khalid Ibrahim Berundur Rabu Ini, Anwar Ibrahim Bakal Menteri Besar Selangor Jika Menang PRK !!!


Dalam kemelut konflik antara Khalid Ibrahim dan Azmin Ali, The Star Online hari ini melaporkan bahawa Khalid Ibrahim telah bersetuju untuk berundur dari jawatan Menteri Besar Selangor.

Apa yang memeranjatkan ialah laporan berkenaan, yang didakwa bersumberkan dalaman PKR memberitahu bahawa pengganti kepada Khalid Ibrahim ialah Anwar Ibrahim!

Apakah ini bermakna Khalid Ibrahim juga akan meletakkan jawatan selaku Ahli Dewan Undangan Negeri Pelabuhan Klang (N46)? Perkara ini difahamkan telah dipersetujui pada pertemuan di antara kedua-duanya pada hari Ahad yang lalu.

Baca seterusnya DISINI

1 comment:

  1. Selamat Datang Ke Negeri Selangor Darul Aljuburi......apakah makna Darul Aljuburi pada anak watan Selangor....demi krooni untuk krooni...bila sesame krooni bergaduh demi krooni dan semata mata demi krooni....maka di telan mati emak diluah mati bapak...rakyat Selangor jadi kambing hitam semata mata demi krooni....melayu anak Selangor ,melayu pas dan umno serta melayu yang tidak menyebelahi mana mana parti harus tolak aljuburi yang semata mata menyelamatkan demi krooni....anak jati Selangor tunjukkan maruah sebagai anak Selangor TOLAK aljuburi demi krooni aljuburi....Selamat Datang ke Selangor Darul Aljuburi....Aljuburi bukan anak Selangor perlukah anak Selangor bertuankan aljuburi....esiapa pun selain dari aljuburi semuanya adalah demi krooni...RAKYAT SELANGOR SANGGUP KAH KAMU DIBOHONGI OLEH ALJUBURI DAN KROONI...???

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...