Bersama Berjuang

Friday, March 22, 2013

TERKINI!!! Papa Gomo Dibelasah Teruk Di Segambut!!!




GT tetap bersama Papa Gomo. 

Gomo bukan politician, apatah lagi nak jadi Perdana Menteri. 

Kenapa perlu sampai diperlakukan sedemikian rupa? Mengapa perlu takut kepada kebenaran... Andai benar tidak wujud video seperti dakwaan Gomo, sebetulnya pihak nun di sebelah sana tidak perlu takut. 

Difahamkan Gomo kini berada di HKL... 

Bangga bila seorang sahabat GT dipukul gara-gara menentang Anwar Ibrahim. Demi rakyat!  Takut kerana salah bro... 

Berita terbaru...


"Akibat itu, hari ini individu tersebut yang dipercayai pengendali blog PapaGomo seperti yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia di datangi dua lelaki yang menaiki motosikal berkuasa tinggi. Salah seorang daripada lelaki yang menaiki motosikal tersebut memukul individu yang dipercayai PapaGomo secara melulu."

"Berkemungkinan besar, kejadian tersebut  ada kaitan dengan pendedahan video Anwar Ibrahim oleh pengendali blog PapaGomo semalam. Video tersebut yang mendedahkan perilaku homoseksual Anwar Ibrahim bersama seorang Mahasiswa dari Sabah. "

"Kejadian insiden individu disyaki pengendali blog PapaGomo di pukul di sekitar Segambut ini telah mengakibatkan berlaku pendarahan di kepala dan beliau sekarang mendapat rawatan di HKL."

15 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Report to the police. Catch the assailant. Torcher the assailant who paid him to beat Papagomo. Now Aljuburi can be accused of corrupting his supporters to harm ordinary people.

    ReplyDelete
  3. DEDAH SAHAJA SEMUA SEKALI. INI DAH MELAMPAU SAMPAI UNDANG-UNDANG PUN MEREKA TIDAK PEDULIKAN. BUDAYA GANGSTERSIM. MINTA BLOGGER SEMUA BERSATU MENENTANG BUDAYA SAMSENG. DEDAH JANGAN TAK DEDAH...SAMAN JANGAN TAK SAMAN.

    ReplyDelete
  4. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

    ReplyDelete
  5. Bro kata dua org naik motor yang belasah tapi dalam gambar ko ada 4 org termasuk awek!!.Yang seorg tu siap senyum lagi!! yang mana satul betul

    ReplyDelete
  6. Maaf r ye anon 4.06pm..agknye ko ni lurus bendul kot..tuan blog pn1,boh la caption kt pic tu yg tu cme pic hiasan jek..apedaaa

    ReplyDelete
  7. kah...kah...kah.. sandiwara je... macam tak biasa.

    ReplyDelete
  8. yang panas punggung kau tanggung...kah..kah..kah

    ReplyDelete
  9. Papagomo satu juga, kalau nak siarkan scandal sek siarkan semua. Nak simpan episod demi episod macam drama sinetron Indon je. Biar rakyat tahu.

    ReplyDelete
  10. sikit je tu...doh nok nangis...mengada-ngada je papagomo nih

    ReplyDelete
  11. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..

    ReplyDelete
  12. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

    ReplyDelete
  13. kan tak nampak no plet superbike 2 ekor pengganas kiram op silap pengganas juburharam tu?Ta

    ReplyDelete
  14. mampuih apa ka papagomol tu.lece la.takdak la lagi pilem umnoporno.potong stim la

    ReplyDelete
  15. Mintak simpati lah papa gomo..nk jd hang jebat sgt..tp aku rasa ini sandiwara gomo

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...