Bersama Berjuang

Wednesday, February 15, 2012

PANASSS... Hasan Ali Dedahkan Siapa Pemimpin PAS Yg Dihalau Dari Surau Di Selangor???

Klik Banner Utk Besarkan Imej
Malam ini, Hasan Ali akan gempur Puchong.  So, jadikan diri anda sebahagian dari sejarah, kesatuan ummah yang digeruni oleh DAP.  Malangnya, PAS dan PKR masih "mengabdikan" diri mereka kepada parti rascist chauvinist, pencetus peristiwa 13 Mei ini.

Islam, Ummah dan Raja-Raja Melayu.  Itulah konsepnya.  Dan sampaikan kepada sahabat-sahabat bukan Islam, jangan risau dengan gelombang ini.  

Perkara kedua, iaitu ummah terbahagi kepada dua, iaitu ummatul ijabah yang membawa maksud ummah yang menerima hidayah dari Allah, iaitu kita, orang Melayu.  Dan yang kedua, ummatul dakwah, iaitu ummah yang perlu disampaikan dakwah, agar menerima hidayah Allah.  Cuma, M - Melayu diambil sebagai tanda, kita (ummatul ijabah) harus memimpin mereka (ummatul dakwah).  

Sebab itu, gerakan ini dipanggil Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu (I.M.R). The facts is, the move will never victimise the non muslim. 

Siapa Pemimpin PAS yang dihalau dari surau di Selangor?  Tunggu artikel pendedahan itu selepas ini, jam 4.03 petang. 

Tebal muka, ingat digelar "ustaz", rakyat marhaein tak berani nak TEGUR?  

Tungguuuuuu....

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...