Bersama Berjuang

Monday, January 16, 2012

Surat Terbuka Kepada YB ADUN Meru!


Email ini telah GT terima beberapa hari yang sudah.  Lagi keluhan rakyat terhadap ADUN Meru, YB Dr. Rani.  Keluhan akar umbi, Gerakan Timur ambil peduli.

Salam Yb,

Kami merupakan satu pertubuhan belia yang berdaftar yang berada didalam kawasan jajahan Yb iaitu Meru, disini kami ingin meluahkan perasaan kekecewaan kami terhadap tindak tanduk Yb, yang mana Yb menyokong dan menyarankan ramai orang untuk berhimpun serta berdemo di mahkamah pada 9 Jan 2012 bertujuan untuk menyokong dan membela seorang pemimpin yang sedang dihadapkan muka keadilan.

Kami sedih dengan arahan yang Yb berikan kepada ahli ahli Pas dan juga orang ramai untuk turut serta didalam demonstrasi jalanan ini, yang mana dikhuatiri akan menjadi tidak terkawal dan mendatangkan ancaman kepada pihak pihak yang tidak terlibat.

Disini, kami generasi anak muda masa kini berfikiran, adalah lebih baik Yb dapat membimbing serta mendidik kami ke arqh jalan yang lebih baik serta diredhai.

Kami mencadangkan, tindakan yang lebih baik serta berilmu sekiranya dapat Yb serta barisan pimpinan untuk mempelawa semua rakyat untuk bersama dalam "solat hajat" memohon petunjuk dan hidayah dari yang maha ESA....

Kami juga merasa amat sedih kerana usaha Yb dalam menyokong seorang pemimpin adalah amat keterlaluan dari usaha Yb menghargai pengundi yang pernah mengundi Yb sebelum ini yang terhimpit dalam kemelut tapak perniagaan bazaar di Klang Sentral.

Kami, generasi anak muda masa kini ingin menegaskan bahawa, kami sudah tidak boleh terima dengan cara pimpinan serta pentadbiran Yb kerana Yb hanya menitik berat kepada ahli parti serta penyokong tegar Yb sahaja, ini kerana ada beberapa ahli kami yang telah kepejabat Yb untuk memohon sokongan didalam permohonan jawatan tetapi telah dihalau oleh kakitangan pejabat Yb, kami sedih kerana wakil rakyat kami yang berat sebelah dan hanya mementingkan parti sahaja berbanding rakyat yang diwakilinya...

Kami percaya, ramai rakyat dan pengundi dikawasan ini telah sedar dengan kesilapan yang mereka telah lakukan di PRU12 yang lalu....
 
-suara anak muda meru-
Kelab Belia Generasi Aktif

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...