Bersama Berjuang

Thursday, June 30, 2011

PANASSS... " Harga Saifuddin Nasution Hanya 99sen !!!" - PATRIOT

Sewaktu Saifuddin Nasution menggembar-gemburkan bahawasanya PATRIOT hadir di Tropicana untuk membakar ibupejabat PKR, GT hanya tersenyum.  Walhal, ianya adalah satu psywar "nakal" dari Pemuda UMNO yang taat kepada kedaulatan undang-undang.

Rakyat perlu tahu bahawa Saifuddin adalah leftenan paling kanan Anwar yang berjaya meniru cara politik pembohongan seperti bossnya.  Auta dan bikin gempaknya hampir menyerupai Al Jub.  Cume effectnya kepada rakyat, kureng, gara-gara tiada wibawa padanya.

Rujuk kembali kepada beberapa siri autanya, spt dakwaannya kononnya punya bukti pembayaran jutaan ringgit kepada wakil rakyat fuckatan yang lompat parti.  Sehingga hari ini, masih tiada apa-apa bukti, skadar politik gempak untuk meraih publisiti murahan.  

Dan Saifuddin bakal disaman diberikutan tuduhannya bahawa PATRIOT ingin membakar IbuPejabat PKR di Tropicana itu.  Perkara ini diberitahu oleh wakil PATRIOT siang tadi, selepas peristiwa kecoh di hadapan Ibu Pejabat PKR.  

“Itu hanya fitnah dan saya diwakili peguam Kevin akan saman Saifuddin dengan jumlah 500,000.99 sen. 99 sen itu nilai diri Saifudin,” kata Lokman Nor Adam dalam sidang media ringkas selepas membuat laporan polis tersebut.
Malam Isnin lalu, kira-kira 600 ahli  Pemuda Umno yang bermotosikal mengepung ibu pejabat PKR.
Lokman dan beberapa yang lain memberi ucapan yang disifatkan oleh PKR sebagai provokasi kepada mereka.
Lokman mendakwa ibu pejabat PKR itu bukan milik Anwar sebaliknya milik ahli perniagaan bernama Datuk Soh Chee Wen.
Beliau turut menafikan dakwaan Saifuddin bahawa ucapannya adalah bertujuan memberi arahan untuk membakar ibu pejabat PKR.
“Dalam ucapan saya pada malam itu tiada saya cakap nak bakar. Kenapa Saifuddin kata saya bagi arahan nak bakar? Saya cabar beliau keluarkan rakaman video seperti didakwa. Saya bagi dia lima hari buat rakaman seperti video (Datuk) Johari Abdul dan Anwar di Thailand,” katanya yang turut mewakili badan bukan kerajaan NGO lain.


Akibat suka berbohong demi publisiti murahan, akhirnya Mat Muka Bulan terima akibatnya.  5 hari untuk MMB keluarkan video seperti yang didakwanya, atau bersedia disaman di mahkamah!!!  

Ambik kau!!!

2 comments:

  1. bukan 99 sen la. singgit dapat 3 saifudin.

    ReplyDelete
  2. macam dialog Patih Kerma Wijaya dalam filem Hang Tuah lakonan P. Ramlee:

    "Kalau ngak ada salah, diada-adakan salahnya."

    setuju dengan singgit sebab lagi 1 sen tak kira. Kira sedekah jer ler 1 sen tu kat SN. Keep the change!

    hehehehe...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...