Bersama Berjuang

Thursday, June 30, 2011

Menggulingkan Kerajaan Melalui Politik Jalanan - "ISA" kan Shamsul Ketot!!!


Membaca beberapa laporan di blog yang menyatakan Shamsul Ketot secara terang-terangan mencabar kedaulatan undang-undang negara apabila menghasut rakyat untuk menggunakan politik gampangan;  rusuhan jalanan sekiranya BeerShit 2.0 gagal menumbangkan kerajaan.  

Andai benar, ini bermakna Shamsul menghasut agar gaya subversif digunakan untuk menghuru-harakan negara, sebelum merampas kuasa.  

Ini adalah sesuatu yang serius dan selayaknya KDN mengambil tindakan tegas terhadap perkara ini.  ISA adalah "preventive measure" yang paling tepat untuk melayan "karenah" Sam Ketot ini.  

Hisham, alangkah dukacitanya andai dibiarkan ISA berhabuk dan lusuh gara-gara tidak digunakan.  Senjata ampuh berada digenggaman, rupanya di hati hanya punya taman....  

Rakyat umumnya tahu bahawa Sam Ketot adalah penakut pahit, yang kebiasaannya terkencing apabila disergah.  Asal bergambar berada dibarisan hadapan, datang pihak berkuasa hilanglah dia!  Lintang pukang! 

Tidak pernah belajar dari pengalaman lalu, kali ini Sam Ketot mencabar undang-undang pula!  

KDN, tangkap sahaja si Sam Ketot ini dan pastikan bekalan pampers berhampiran dengan pusat tahanan cukup untuk menampung "keperluan harian" nya!!!

1 comment:

  1. Mmg elok di ISAkan si ketot nie cepat biar terkencing terberak dalam suar,nanti anwar akan BERSIH ketot lak lepas nie,azmin jilat

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...