Bersama Berjuang

Tuesday, June 28, 2011

PANASSS... Bukti Pesuruhjaya PAS Selangor Terkeliru Dgn Isu Teoh Beng Hock!!!


A picture speaks more than words.. Itulah peribahasa JAWA yang paling mudah untuk menggambarkan betapa gambar di atas menceritakan segala-galanya.  

Rupanya YB Dr. Rani pun tergolong dalam golongan yang diperkudakan oleh DAP untuk kepentingan bangsa harbi semata-mata.  

Mgkin YB Dr. Rani tidak tahu bahawanya mendiang TBH adalah saksi kepada SPRM.  Kematiannya mengakibatkan SPRM terpaksa menghentikan siasatan terhadap ADUN Selangor.  Pastinya, ia sangat merugikan rakyat.  

Gambar diatas menunjukkan YB Dr. Rani agak kabur tentang situasi sebenar.  Mohon warga Meru, tidak kira UMNO, MCA, PPP, IPF, PAS, PKR, DAP, PDI-Perjuangan, tolong beritahu perkara ini kepada YB Meru ini.  

Sudah menjadi lumrah PAS dan PKR untuk "dilembukan" oleh DAP.  Jangan esok DAP make-upkan kambing, pakaikan skirt dan dijadikan calon, PAS dan PKR undi, sudahlah!!!

Mgkin lepas ini YB Dr. Rani boleh melawat kawasan2 Tionghua di Meru sambil gantung gambar TBH di tengkuk.  Jgn lupa panggil GT untuk snap shot yang terbaaaaiiikkk... 

Say, "Cheeeesseeeee..."  



1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...