Bersama Berjuang

Tuesday, June 28, 2011

PANASSS... Amaran Keras Kepada PDRM, FRU, PERKASA, PATRIOT !!! BeerShit Akan Melepaskan Binatang Buas dan Ganas Peliharaannya!!!


Artikel ini GT tujukan kepada semua pejuang Alif Ba Ta yang anti BeerShit anjuran IFC laknatullah.  

Walaupun putik-putik komunis telah berjaya dipatahkan oleh PDRM, belum tentu BeerShit 2.0 nanti bakal aman berikutan perancangan yang rapi telah dibuat oleh penganjur BeerShit.  Pelbagai strategi telah diatur bagi mengaburi mata pihak berkuasa dan rakyat.  

Pastinya Fuckatan sedang meletakkan persepsi ganas dan salah kepada PERKASA dan PATRIOT yang bakal turun mempertahankan keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang.  Tidak terkecuali ahli Silat Lincah yang dikhabarkan sedang bersiap sedia menunggu watikah pengumuman maju ke medan tempur demi mempertahankan Alif Ba Ta.  

Akan tetapi, ingin GT ingatkan bahawa BeerShit 2.0 telah bersedia melepaskan anjing peliharaannya yang paling ganas, dan pernah menggigit anggota Polis yang bertugas!!!  

Ya... betul.  Ini bukan fitnah.  Ini adalah fakta.  Berhati-hati dengan makhluk ganas dan buas ini apabila hadir di medan tempur nanti.... 


BERHATI-HATI DGN SI PENGGIGIT INI....!!!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA......

2 comments:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...