Bersama Berjuang

Saturday, May 28, 2011

PANASS.. VIDEO PEMIMPIN PAS MEROYAN TAK DAPAT KAWIN LAGI!!!


Sepanjang fokus kepada politik, GT akui bahawa UMNO lebih beretika dan berhemah dalam berceramah.  Pembawakan dari pejuang terdahulu, cacian dan makian bukanlah sesuatu yang lumrah dalam perjuangan.  

Andai dilihat semula kepada sejarah, PAS mmg nombor wahid dalam budaya mencaci dan memfitnah.  Melabel musuh politik dengan pelbagai gelaran seperti Mahafiraun, Mahazalim, Al Sheikh Anwar Al Juburi dsb adalah lahir dari proses pembinaan sahsiah rupadiri ahlul PAS.  

Terbaru, ostat PAS diatas melabel TS Harussani sebagai Haramsani.  Sesuatu yang tidak boleh diterima oleh umat Islam, atau lebih spesifik, ahli UMNO.  Ini kerana ahli UMNO meletakkan ulama di tempat tertinggi sebagai dalam hierarki masyarakat tetapi bukannya ularmak politik. 

Memetik dari kata2 Blogger Mctheory:

Jika benar TS Harussani Mufti Perak haram makan gaji dengan kerajaan Perak, bagaimana pula dengan Kelantan? Apakah Kelantan tak ada judi? Kelantan tak ada jual minuman keras ke? Bagaimana pula dengan Pulau Pinang? Kakitangan kerajaan yang bekerja dengan Kerajaan Pulau Pinang, makan duit gaji haram ke? Sama juga seperti Kedah dan Selangor, apakah selama ini semuanya makan duit haram?

Sebenarnya, ramai ahli UMNO yang masih hormat kepada beberapa nama di dalam PAS seperti Ustaz Harun Din, Ustaz Nasha dan pemimpin terdahulu seperti arwah Ustaz Fadhil Noor.  Ini kerana hujah politik berlandaskan Islam, tidak sama sekali bukan matlamat menghalalkan cara.  Namun PAS hari ini dilihat cukup sinonim dengan budaya kotor ini, sehinggakan golongan ulama PAS tidak lagi dihormati gara-gara tidak mampu menghalang kata nista sahabat parti dari berterbangan sewaktu ceramah.  

Ostat pas di dalam video itu adalah bekas ketua pemuda pas perak, yang nyata sedang dikuasai sifat amarah syaitanirrajim sewaktu berceramah.  Lidah tidak bertulang, apa sahaja dihamburkan tanpa berfikir. Apalah hendak dihairankan, sedang fatwa dari Mursyidul Amnya bahawa Allah juga mencarut!  

Tidak pasti apa yang berlaku, tapi perlakuannya laksana orang yang panas hati dek tak dapat kebenaran isteri untuk berkahwin lagi! hehehehe...

Meroyan beb!  PAS gila!

6 comments:

  1. anak-anak orang pas memang diasuh sejak kecil lagi agar membenci umno / orang umno. aku pernah lihat ada ibubapa orang pas sanggup membawa anaknya yang berumur lebih kurang setahun untuk mendengar ceramah pas, dari sini minda kanak-kanak itu diisi dan diasak dengan kebencian kepada umno, tidak ada dalam ceramah pas yang menghentam kafir harbi, tumpuan lebih diutamakan kepada mencerca dan menghina umno. jadi tidak hairanlah kalau ustad pas dalam ceramahnya bolih mencerca mana-mana ulama yang menyokong umno, berdoa agar tdm mati dan mendapat seksa tetapi dengan takzimnya mendoakan agar lge selamat, negeri dipimpinnya sejahtera dan mempertahankan mb yang telah memperuntukan tanah 400 hektar dan eran pajakan 999 tahun kerana kononnya tindakan iu bukanah asobiyah tetapi berlaku adil kepada kaum cina. tetapi melayu dan india dapat apa ????

    ReplyDelete
  2. Tengok muka dia macam setan. Jauhi PAS kerana Pas itu sesat dan menyesatkan. Tolong sampaikan kepada seluruh umat.

    ReplyDelete
  3. BANYAK CAKAP LAHMAT JANGGUT NI...HARAP JANGGUT JA...KONON ALIM TAPI MENGATA KAT ORANG...AKU NAK BAGI TAU APA JUGA...BENDA YANG DIBUAT OLEH KERAJAAN PUSAT DI KELANTAN ...KALAU IKUT CAKAP MAMAT NI HARAMLAH YA...TERMASUK PTPTN BUDAK2 KELANTAN,JALANRAYA, BANGUNAN...DAN BANYAK LAGI CUBA TANYA MAMAT NI ...SELUAR DALAM DIA JENAMA APA..BUAT KAT MANA?...BUAT PAKAI DUIT HALAL KAH HARAM KAH...INILAH ULAMAK PAS YANG AKAN MASUK SYURGA ATAS SYAFAAT NIK AJIS...

    ReplyDelete
  4. YANG ANAK2 GENG PAS DOK BELAJAQ KAT SEKOLAH TU CAM MANA LAK.BILA SAKIT YANG HANG DOK P HOSPITAL TU APA HAL PULAK.AKU TENGOK GENG2 PAS LA PALING BANYAK DOK MEKEDARAH DUIT KERAJAAN..KLU TAK MAU MAKAN DUIT HARAM LEBIH BAIK DOK DALAM HUTAN.MAKAN POKOK KAYU RANTING2,MAKAN KATAK,ULAQ DAN LL
    NIPANTANG JA TEKUN BAGI PINJAM BEKEDERET JA GENG2 NI P DOK MELANGUT.
    MASA TU CUBA KAT KAT TEKUN,"NI CIK DUIT HARAM NI KAMI TAK LEH PINJAM"
    TOYA LA HAMPA....

    ReplyDelete
  5. INILAH CONTOH ULAMAK YANG MEMALUKAN ISLAM ITU SENDIRI..TAK PERNAH LAGI AKU DENGAR ORANG BUKAN ISLAM MEMALUKAN TOK GURU DIAORANG WALAUPUN BERBEZA PENDAPAT./USTAZ KITANI DALAM MASJID BAGI CERAMAH SURUH KITA BERIMAN, BUAT BAIK, JANGAN BUAT DOSA, TAPI BILA DUK ATAS PENTAS CERAMAH POLITIK DIALAH JUARA MENYESATKAN ORANG PULAK..PELIK SUNGGUH DENGAN ULAMAK KITA SEKARANG..MALU WOO..

    ReplyDelete
  6. KALAU MACAMNILAH FATWA TERBARU OSTAD PAS NI,MAKA SEMUA AHLI PAS YANG KERJA DENGAN KERAJAAN, COMPANY CINA, SEMUANYA MAKAN DUIT HARAM..OLEH ITU BIAR SEMUA AHLI PAS JANGAN KERJA..BIAR ORANG UMNO JA YANG KERJA DALAM KERAJAAN..AKU CABAR SEMUA AHLI PAS LETAK JAWATAN DALAM KERAJAAN..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...