Bersama Berjuang

Saturday, May 28, 2011

OPERATION ANU-WAR-PAS: PRINCIPLE 1: MONEY, MONEY AND MONEY!


Beberapa hari lepas GT ada terbaca tuduhan dari Nik Aziz bahawa UMNO lah yang mendakwa wujudnya golongan ulama dan Erdogan.  

Khalid Gereja juga membuat kenyataan bodoh yang cuba membodohkan ahlul PAS dengan menafikan kewujudan Erdogan.  Dengan bangganya, Khalid Gereja berkata tentang Al-Quran dan As-Sunnah.  

Sejak bila pulak si Gereja ni boleh sebut perjuangannya berdasarkan Al Quran dan As-Sunnah... mau banjir besar Shah Alam nanti... huhuhuhuhu...

Keratan akhbar SINAR diatas menunjukkan kewujudan golongan Erdogan yang semakin rakus dan serakah cuba menempatkan diri di dalam hierarki PAS dalam pemilihan bulan depan.  Strategi disusun dan apabila mereka ini berstatus proksi Anwar, maka rasuah dan wang ringgit adalah makanan ruji perwakilan PAS untuk kali ini.  

Tidak sukar untuk mengenalpasti golongan Erdogan di dalam PAS, namun ahlul PAS sangat takut kepada golongan ini berikutan dipayungi oleh si pemegang kunci syurga!  Golongan Erdogan ini dapat dikenalpasti dengan mudah, semudah kita mengenal pasti siapakah si pelaku seks di dalam video xxx pendedahan dari Eskay.

Syukran, Anwar semakin hampir mengambil alih PAS secara TOTAL!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...