Bersama Berjuang

Tuesday, August 24, 2010

SELCAT - RAKYAT DIPERBODOHKAN!!!



KLANG 23 Ogos - Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam sekali lagi enggan bekerjasama dengan Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (Selcat) mengenai dakwaannya berlaku amalan rasuah dalam Kumpulan Semesta Sdn. Bhd., (KSSB).

KLIK SINI untuk berita lanjut. - Utusan Online

GERAKAN TIMUR:
Selcartoon jelas ditolak oleh orang-orang mereka sendiri.  Dalam penubuhannya yang baru setahun jagung, jelas menampakkan bahawa ianya adalah alat untuk mengaburi mata rakyat; kononnya mereka lebih telus dan bertanggungjawab.  Malang bagi YB Manika yang berusaha kuat namun dinafikan oleh Maharaja Teng.  Apa yang hendak dikata, kalau bukti2 dan saksi2 penting tidak dipanggil oleh Selcartoon.  Mana mungkin ia diadili dgn sebaik mungkin!!!  Kalau dah wakil rakyat mereka pun tak percaya, adalah malang dan sengal bagi rakyat Selangor untuk mempercayai mahkamah komunis ini.  Apakah kerajaan Fuckatan haram di Selangor ingat rakyat Selangor sebegitu bodoh untuk terus dibohongi?  Kerajaan Fuckatan ini telah merendahkan tahap keintelektualan rakyat Selangor!!!  Kalau bAhlul pas, pkr dan DAPigs bolehlah mereka perbodohkan. 

Apapun, penubuhan Selcat adalah satu cara untuk mengaburi mata rakyat demi menjaga kepentingan kroni2 Fuckatan.  Seharusnya isu-isu sebegini diserahkan kepada pihak berkuasa seperti Polis, SPRM dan lain-lain lagi. 

4 comments:

  1. KEHKEHKEH SEMUA AHLI PANEL SELCAT TU MCM KUCING PONDAN TAKDE KUKU!. BYK BENDA X BTUL DRP BTUL. BUBAR JE LA. BIKIN SEMAK DONIAAA JEK KEHKEHKEH ADOIYAIII >|D

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan..Dia tubuhkan Selcat tu nak suruh jadi boneka,ikut cakap dia.Kononnya nak tunjuk telus kepada rakyat..sorilah rakyat dah tahu tipu-muslihat....sesama sendiri pun tak percaya inikan orang lain..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...