Bersama Berjuang

Wednesday, August 25, 2010

MALAYSIA - RANKING 37 TERBAIK DUNIA


KUALA LUMPUR: Majalah antarabangsa Newsweek meletakkan Malaysia pada kedudukan ke-37 dalam senarai Negara Terbaik Dunia dan ketiga di rantau Asia sebagai negara pilihan yang mampu menyediakan tempat untuk hidup lebih selesa dan sihat, selamat, sejahtera serta maju.

Majalah keluaran 23 hingga 30 Ogos itu turut menyenaraikan Malaysia pada kedudukan kelapan daripada 10 negara pendapatan sederhana tinggi dalam bidang pendidikan. 
 
KLIK SINI untuk berita selanjutnya - Berita Harian Online
 
GERAKAN TIMUR:
Kebetulan bersempena dengan Hari Kebangsaan, Majalah Newsweek telah mengiktiraf Malaysia pada ranking ke 37 senarai TERBAIK DUNIA!!!  Gerakan Timur menganggap ini satu kejayaan, lebih2 lagi ia melibatkan semua negara yang ada di dunia.  Jangan hairan apabila kambing2 Fuckatan mengatakan bahawa ia telah dibayar, atau ini adalah media milik Yahudi - kerja APCO.  Sudah menjadi lumrah Fuckatan, mereka tidak akan mengiktiraf sesuatu kejayaan negara!!!  Secara peribadi, Gerakan Timur merasakan ranking ini seharusnya lebih baik, kalau tidak disebabkan oleh satu keluarga anak beranak yang suka sangat memburukkan nama negara di persada antarabangsa.  Tambahan pula, anjing fitnah peliharaan keluarga ini sedang bersembunyi di London sambil terus memburukkan nama negara.  Bukan hanya itu, kambing2 Fuckatan yang lain juga menyumbang fitnah dan pembohongan, demi melihat maruah negara tercemar.  Celaka dan betapa bangsatnya permainan politik dendam kesumat dan songsang ini.  Pernahkan lihat parti-parti pembangkang negara lain keluar untuk buruk-burukkan negara sendiri di luar ???? 

Yaaa.. mereka ini adalah Anwar anak beranak, RPK si raja fitnah dan Fuckatan Haram!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...