Bersama Berjuang

Friday, October 25, 2013

PRK Sg Limau: Mahfuz "Launch" Omar Sahkan Calon PAS Ada Pertalian Saudara Dengan Azizan Razak! KahKahKahKah...


CALON PAS PRK DUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samat didakwa tidak mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak sebaliknya beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Dato' Phahrolrazi Mohd Zawawi bekas Timbalan Pesuruhjaya Pas Kedah.

Suasana kecoh semalam di kalangan penyokong PAS apabila adik beradik Allahyarham Tan Sri Azizan Razak tampil mempertikaikan tindakan calon PAS yang tergamak berbohong kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara dengan keluarga Allahyarham.

Keluarga Allahyarham juga kesal kerana calon PAS mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah, padahal semasa arwah hidup, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang kepimpinan Azizan dan sanggup bersekongkol dengan musuh politik Allahyarham secara diam-diam.

PAS nampaknya sudah terdesak untuk meraih undi dengan menggunakan gambar Allahyarham Azizan untuk undi simpati.

Di Sg Limau, gambar calon PAS bersama Allahyarham Azizan yang disunting menggunakan perisian Photoshop bertebaran luas, semata mata untuk membuktikan bahawa wujudnya dakwaan pertalian saudara dan seterusnya meraih undi.


Hakikatnya Calon PAS PRK Sungai Limau adalah anak sepupu kepada Phahrolrazi, iaitu individu yang menjadi musuh politik Allahyarham semasa menjadi Menteri Besar Kedah.

Mahfuz Omar dalam satu sidang media sebelum ini memberitahu bahawa Azam adalah "adik-beradik arwah Ustaz Azizan."

Kasihan penyokong PAS, sekali lagi, setelah berkali-kali ditipu oleh Mahfuz "Launch" Omar!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...