Bersama Berjuang

Monday, April 29, 2013

PRU 13: Adlin Aman Ramli Berkempen Bikin Pesuruhjaya PAS Meru Sasau!!!




Adlin Aman Ramli, nama yang tak perlu GT terangkan akan watak dan gaya komunikasinya. 

Pedas, sindir dan makan dalam, itu ciri-ciri yang beliau bawa sewaktu berceramah membantu BN di N42 Meru. Waima sedemikian, tiada kata dusta atau carut marut yang diperlukan beliau untuk yakinkan pengundi bahawa BN adalah pilihan tepat. 

Dalam ceramah kelompok ini, kehadiran Adlin benar-benar mengejutkan para pengundi kerana tiada yang menyangka kehadiran beliau dalam program kecil-kecilan ini. 

Ini gaya politik BN, tanpa caci maki, fitnah dan sebagainya.  

Terima kasih Adlin lu mmg terbaeeek bro... jom campak Rani ke longkang... 

4 comments:

  1. Semakin ramai le artis yg akan diboikot oleh puak2 PakatanHaram.. lama kelamaan tiada langsung artis yg dia orang layan.. maka akan sunyi le rumah dia orang tanpa tv dan radio.. utk hiburan dia orang hanya akan dengar lagu Aisyah, Dayangku Intan dan Yassin je berulang kali sampai jelak.. Nak tengok drama & filem semuanya lakonan artis2 yg sokong BN.. Last2 tengok je foto statik Bob Lokman, Abby Abadi, Leman RajaLawak dan Hairi Othman buat hiburan di kala sunyi.. Lepas sebulan otak pun jadi mereng & isim.. kekekekekeke!

    ReplyDelete
  2. aku rela hilang hiburan dan apa sja bnda melalaikn dri hdup rasuah maksiat brleluasa..ckup d0sa aku sdri yg xtrtggung..

    ReplyDelete
  3. kita tengok siapa yg akan masuk longkang...

    ReplyDelete
  4. Sah umno yg ke longkang...haha..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...