Bersama Berjuang

Thursday, May 31, 2012

Tahniah ABY!!! YDP PERKASA Selangor Yang Baru!!!


Gerakan Timur ingin mengucapkan tahniah kepada Pengerusi PERKASA Daerah Klang, Abu Bakar Yahya (ABY) atas perlantikannya sebagai Yang Di Pertua PERKASA Selangor oleh Presiden PERKASA, Datuk Paduka Ibrahim Ali dan dipersetujui oleh semua Ahli Dewan Tertinggi (ADT) PERKASA dalam satu mesyuarat, semalam.

Perlantikan ini GT anggap tepat berdasarkan kepimpinan beliau yang penuh komited semenjak penubuhannya, sebagai daerah yang paling aktif mengendalikan pelbagai aktiviti termasuklah ceramah kesedaran untuk orang Melayu di sekitar daerah Klang.  

Tahniah juga GT ucapkan kepada seluruh jentera PERKASA Daerah Klang yang tidak jemu-jemu turun padang untuk mempertahankan apa yang termaktub di dalam Perlembagaan.  Pastinya, komitmen dan kerjasama jentera PERKASA Klang telah menyumbang kepada perlantikan ABY ini.  


Apa yang GT harapkan ialah, ABY mampu memimpin PERKASA Selangor agar lebih tegar, tekad dan aktif dalam mengibarkan panji-panji perjuangan sebuah bangsa yang menjunjung tinggi agama Islam.  

Melayu itu bersendikan adat, adat bersendikan syarak, syarak bersendikan kitabullah.  

Syabas ABY dan PERKASA Klang!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...