Bersama Berjuang

Monday, April 9, 2012

Anwar Ibrahim Bersama Ribuan Rakyat Kapar.. KahKahKahKah


Rapat Rakyat Kapar bersama Anwar Ibrahim baru-baru ini menunjukkan tahap sokongan rakyat kepadanya.  GT tidak akan menipu, seperti pada foto dibawah.  Untuk lebih jelas, klik pada foto supaya dapat gambaran lebih besar.  



Apakah anda dapat lihat jumlah yang besar?  Jangan biarkan diri anda ditipu.  

Kenapa GT keluarkan artikel ini?  Sebab ada di kalangan blogger mereka yang menulis kononnya seramai 3 ribu rakyat bersama Anwar malam itu.  

Pembohongan yang jelas, kerana GT ada disitu untuk melihat aura peliwat masa kini.  

6 khemah yang disediakan.  Andai satu khemah boleh memuatkan kira-kira 50 kerusi, didarabkan dengan 6 khemah, apakah membawa kepada angka 3 ribu?  

Oklah, 6 khemah itu, GT up lagi dengan ganda dua 2, bermakna 12 khemah, bagi menampung jumlah yang berdiri di sekitar khemah, dan berdekatan dengan stage.  12 darab 50 = 600.  

So, dari mana datangnya angka 3 ribu itu?  

Ini menunjukkan bahawa rakyat semakin menolak si peliwat negara ini.  Cuba anda bayangkan, Anwar Ibrahim, hadir berceramah dengan hanya kira-kira 600 orang hadirin.  

GT ulang, KIRA-KIRA 600 orang sahaja... 

Itu standard terbaru Anwar, yang masih mampu kelentong rakyat Kapar, apabila berkata di Kota Bharu, seramai 30 ribu rakyat mendengar ceramahnya.  

Dan dakwaan Anwar itu berasas, serta membuktikan PKR sememangnya bijak menunggang PAS.  Jentera PAS bekerja kuat untuk hanya memenangkan Anwar...  

Kasihan PAS.  

600 orang bersama Anwar di Kapar, sedangkan bilangan 600 orang ini adalah "biase-biase aje" bagi standard program ceramah Pemuda UMNO.  

Anwar sekarang satu level dengan Ketua Pemuda UMNO je rupanya... hehehehe..

4 comments:

  1. rakyat yg bermastautin di kapar dah tak tahan dgn bau hancing anwar nie...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. Tapi jangan ambil ringan GT. Nuar memadai bercakap kepada 10 orang je. Nuar hanya trigger isu. Issue itu kemudiannya akan dipetik oleh harakahamjadah, Mkini, Insider dan blogger kaki kencing untuk dibaca oleh jutaan manusia.

    Bagi UMA, yang penting ialah apa issue yang dia sampaikan dan apa pula jawapan yang sebenarnya.....

    Apa boleh buat. Negara membenarkan dia kencing merata. Kita sebagai rakyat kenalah jiruskan air kat air kencing dia. Kalau tak tidak boleh bernafas dengan bau hancing air kencing dia.

    ReplyDelete
  3. Puak fuckatan hanya manipulasi teknik pengambilan gambar bagi nampak ramai. Sebelum itu mereka suruh audien kumpul ramai-ramai, sempitkan ruang padang dengan kenderaan atau barang-barang, banyakkan kibaran bendera.

    Letakkan PA system memagari ruang audien agar suara tidak terpecah dan menggalakkan audien duduk berkumpul. Sambil tu jual ubat-ubat kuat, tudung dan makanan bagi menarik pengunjung. Buat gimik sikit

    Lepas tu kalau masih kurang lagi para bloggers fuckatan akan buat copy and paste gambar. Unit Amal PAS dan AMK sendiri yang pecahkan rahsia mereka pada Teman kerana mereka diajar oleh KAS dan NDI. hahaha

    ReplyDelete
  4. Biarkan dia perasan masih ada sokongan. Tunggulah pilihan raya nanti utk tau pilihan rakyat!!

    PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...