Bersama Berjuang

Thursday, September 22, 2011

PAS Selangor Mula "Serang" Majlis Lawatan TPM Ke DUN Meru!!!


Semalam GT ada siarkan artikel tentang lawatan TPM ke DUN Meru esok jam 5.00 petang.  

Tak sangka ada respon yang baik dari kepimpinan PAS Selangor berkenaan majlis ini.  Pesuruhjaya PAS Selangor kata itu tindakan terdesak dari BN.  

Ohhh.. apa punya statement la si Dr. Rani nih... kalau pun nak cari glamer, GT rasa carilah isu yang lebih baik dari itu.  Bukan sekadar keluar kat portal pariah dengan statement tahap kanak-kanak PASTI.  


Pemukiman bukanlah sesuatu yang asing bagi pihak yang kalah.  PAS, PKR pernah membuat program yang sama selepas kekalahan mereka.  This is politics brader...

Rupanya ada udang disebalik otak udang.... DUN Meru, kawasan si Dr. Rani ini bakal menjadi majlis penutup program BNBBC dengan kehadiran TPM!  Takkan sudah goyang kot...

Padanlah terasa.. hehehehe..

Oppssss.. anda semua dijemput hadir.  Kalau takde banner atau petanda, tanyalah sesiapa sahaja kat seberang jalan tu.. kerana info dari rakan-rakan di Meru, mmg bukan luar biasa sekiranya banner diorang selalunya "ghaib".

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...