Bersama Berjuang

Wednesday, September 21, 2011

LIVE: Video Kickdefella Lawan Husam!!! Kick The Kusam!!! Yehaaaaaaa...!!!


Skandal panas antara Husam dengan Kickdefella bukanlah sesuatu yang asing.  Hubungan yang terputus membuat mereka saling bermusuhan secara politiknya.

Seperti yang ramai ketahui, Kickdefella mencabar agar Husam menyamannya berhubung isu RM350,000 yang didedahkan oleh Kickdefella.  

Husam menikus dan terus menikus. Dan pabila takut, itu beerti benarlah dakwaan Kickdefella itu.  GT percaya, banyak lagi bukti yang ada kepada Kickdefella, sewaktu berada "se kapal" dulu.  

Kali ini, Husam benar-benar ingin menyaman Kickdefella. 

Husam ingin menyaman Kickdefella atas 3 artikel yang disiarkan di blog Kickdefella bertajuk, "Husam telah menipu rakyat dan sahabat", "Sebelum kita lupa Normala Sudirman" dan "Husam itu pembohong".  

Husam dilihat cuba membuat 'counter attack" akibat tidak mampu berbuat apa-apa terhadap isu RM350 ribu sebelum ini.  Inilah options terbaiknya bagi "mengajar" Kickdefella yang menyimpan banyak rahsia Husam.

Namun yang menjadi persoalan, writ saman diserahkan kepada media, dan bukannya kepada Kickdefella.  

Apa motif Husam sebenarnya? 

Apakah Husam sudah menghidu bau kapur barus beserta kain kafan untuk karier politiknya?  Jom layan video ini...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...