Bersama Berjuang

Tuesday, August 23, 2011

PANASSS... Lagi Video Pendedahan Isu DUMC Part 3!!!


Siri ke 3  video berhubung kontroversi agenda pemurtadan di DUMC.  

Kredit kepada Screw Kuat.  

Isu kita disini ialah pemurtadan.  Jadi, GT mohon dari semua, agar konsisten dan berhati-hati dengan golongan yang cuba menutup perkara ini, sekaligus membenarkan pemurtadan umat Islam di Malaysia. 

Islam dipelihara dengan beberapa peruntukan Perlembagaan dan Undang-undang yang sedia ada termasuk Perkara 3, 11(4) Perlembagaan Persekutuan, Enakmen Jenayah Syariah (Negeri Selangor) 1995, Enakmen Ugama Bukan Islam (Kawalan Perkembangan di Kalangan bukan Islam ) Negeri Selangor 1988 serta Kanun Keseksaan.

Dunia serba moden, dan Islam dipelihara dengan cara moden, selain dengan cara awal dan yang terbaik, iaitu akidah penganutnya sendiri.  Awal agama mengenal Allah.  

Dan andai agama Allah diperkotak-katikkan, anda faham apa yang harus dilakukan.  

Dan untuk isu ini, fokus kepada DUMC, kerana ia tidak melibatkan gereja-gereja lain.  Jaga keharmonian antara agama, bertindak rasional dan bijak.

Ini soal akidah, mari kita pertahankan.  Biarkan Khalid Samad dan PAS menjadi benteng tembok harbi laknatullah.  Itu pilihan mereka.. biarkan...

Jangan pernah gentar...!!!

Allahuakbar!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...