Bersama Berjuang

Wednesday, June 29, 2011

BEERSHIT 2.0 aka IFC: Rakyat Bersama PDRM KLIK SINI !!!


GT percaya bahawa rakyat Malaysia yang cintakan keamanan mengharapkan agar pihak berkuasa terutamanya pihak Polis agar terus memastikan kemakmuran dan ketenangan di bumi bertuah ini berpanjangan. 

Tugas getir untuk PDRM bagi menidakkan gerakan politik jalanan yang sebenarnya cuba menimbulkan bibit-bibit tentangan secara kekerasan dan keganasan.  Apatah lagi, PDRM sendiri berjaya mematahkan gerakan subversif komunisme yang bersama dengan BeerShit 2.0 ini.  

GT difahamkan PDRM punya kuasa seperti yang termaktub untuk menahan penganjur rusuhan ini selama 14 hari, tanpa perlu kelulusan KDN.  Kira ala-ala ISA.  

Harap KDN tidak masuk campur dalam urusan PDRM kali ini.  Dan GT serta rakyat tentunya faham dan jelas akan perkara ini.  

Untuk tindakan samada secara preventive atau pun di medan tempur, rakyat perlukan PDRM!  Dan BeerShit 2.0 harus disapu bersih dari Malaysia, kerana rakyat Malaysia telahpun menyatakan pendiriannya dengan memilih kerajaan melalui sistem demokrasi yang luhur dan telus!

Demi keamanan dan kemakmuran negara, jom nyatakan sokongan anda terhadap PDRM DISINI

1 comment:

  1. more, more, more...............
    http://www.beidouweb.net/?fromuser=kikilala126

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...