Bersama Berjuang

Tuesday, June 28, 2011

Apabila Si Penyakit Anjing Gila Mahu Orang Lain Jaga Tingkah Laku.. Hahahahaha...


Kehkehkeh.... 

GT tergelak apabila Tian Chua membuat kenyataan agar UMNO mengawal tindak tanduk Pergerakan Pemudanya melalui PATRIOTIK yang baru sahaja menggemparkan senario politik tanahair apabila "menyerang" Ibupejabat PKR.  

Tian Chua mahukan agar perhimpunan PATRIOTIK tidak menimbulkan huru-hara nanti.  Untuk makluman, PATRIOTIK tidak didalangi oleh politik jalanan seperti yang dilaungkan oleh Ketua AMKnya sebagai cara untuk mengguling kerajaan demokrasi yang dipilih rakyat.  Maka, istilah keganasan tidak wujud dalam PATRIOTIK.  Juga, PATRIOTIK tidak berlanskapkan fahaman Komunisme, yang berorientasikan keganasan, juga salah satu pendukung kuat BeerShit 2.0.  

Kejantanan PATRIOTIK yang tidak diduga oleh Fuckatan ini sememangnya menggusarkan mereka.  Bukan itu sahaja, keberanian ini jelas membuatkan Tian Chua dan Nurul Izzah cukup marah, dan merasa terhina!   Apatah lagi mereka melihat Pemuda UMNO sudah tidak bermaya untuk berfungsi, tiba-tiba pula bangkit!

Seharusnya Tian Chua bermuhasabah diri, andai tidak faham, tanyalah ostat2 PAS apa itu muhasabah.  Dia yang didenda RM2000 sehingga statusnya sebagai MP dipertikaikan perlu maklum, bahawa dialah si penggigit laksana anjing, yang ganas menjadikan polis sebagai mangsanya!  

Rasanya dia sendiri perlu mendapatkan dos penenang secukupnya, agar tidak menggonggong atau menyalak, malah lebih bahaya lagi terus-terus menggigit mangsanya, gara-gara penyakit anjing gilanya!

2 comments:

  1. Salam bro, aku masih ingat dia berbaring atas jalan raya masa buat perhimpunan haram tak lama dulu, macham Anjing menyalak untuk tidak digari oleh pihak polis lagak seorang gangster jalanan. Orang lain buat tak boleh, mereka ingat ini negara mereka punya bole buat gempak, silap tu. Rakyat tidak bodoh macham pihak pembangkang sikit sikit nak demonstrasi. Ada mata bole lihat gelagat orang yang desparate untuk buat kacau bilau.

    ReplyDelete
  2. Patutnya masa dia terbaring tu gelek je perut dia mcm kes langgar lari. Muahahaha.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...