Bersama Berjuang

Friday, May 27, 2011

PAS JUGA MULA MERANCANG UNTUK MENJATUHKAN ANWAR IBRAHIM?

Betul PAS sanggup buat begini?  

GT rasa betul, sebab rakyat Malaysia dan Selangor khususnya ramai yang berfikiran rasional dan tahu menilai kebenaran.  Yang penting, hujah, fakta dan bukti disertakan.  

Tak perlu bersikap berpura-pura, kerana kelak akan memalukan diri sendiri.  Berpeganglah pada fakta dan bukti, bukan emosi dan kepentingan diri.  

Yang "maksum" hanyalah Nabi Muhammad S.A.W.  Sedang manusia lain pastinya membuat dosa.  Jadi, apalah ditaksub pada pemimpin, yang juga manusia.  Jangan lah dinilai dari pakaian ataupun bijaknya berkata-kata, kerana tindakan dan perbuatan cukup berbeza dari lafaz lidah.  

Hebatnya PAS atau PKR menuduh UMNO fitnah.  Sedangkan mereka juga berada dalam "posisi" yang sama.  Apa sahaja yang berlaku, itu semua salah UMNO dan BN.  Walhal, tiada pun bukti yang sahih.  Itulah pembangkang, yang menghalalkan segala cara.  

Tiada bukti yang boleh mengaitkan siapa yang bertanggungjawab atas perbuatan ini.  Namun, UMNO dan BN juga yang dituduh.  Apakah mereka tidak tahu, bahawa Anwar juga punya ramai musuh, baik dalam politik samada UMNO, BN atau Pembangkang sendiri, ahli perniagaan mahupun rakyat marhaen?  Anwar kan ibarat dajjal, tentu musuhnya tidak terhitung!

Apakah yang dimaksudkan?  KLIK SINI untuk cerita lanjut...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...