Bersama Berjuang

Friday, May 27, 2011

NIK AZIZ: MAGHI UNDI ANOK AMBO, WAKIL KLATE ADO PENGALAME MENTADBIR!


Sah!!!  Mmg la Nicky Arjis ni mementingkan kroninya sendiri.  

Sungguh jelas sekali kenyataannya yang mahukan orang Kelantan mengepalai PAS.  Ini juga menunjukkan sikap tidak percayanya kepada orang lain.  

Secara tidak berselindung, dia cuba menggunakan "pengaruh"nya untuk mempengaruhi perwakilan agar memilih wakil Kelantan dalam pemilihan kali ini.  Sedar tak sedar, kenyataan itu juga memberi kelebihan kepada anaknya yang akan bertanding kerusi Timbalan Ketua Pemuda.  

Adakah kenyataan ini ikhlas kepada wakil Kelantan atau mahu membantu mempopularkan anaknya?  Atau serampang dua mata?  GT ada tulis semalam, mana mungkin bapak sanggup biarkan anak kelaparan dan kelemasan... Fuhhh... dahsyat betul permainan kroni PAS nih...

Adakah ini putik-putik Asobiyah seperti yang kita tahu cukup menebal dikalangan ahlul PAS dari Kelantan?  Jika benar, maka terbuka sudah siapa yang menyuburkan semangat "Asobiyah" ini.

GT baru tahu, yang Tuan Ibrahim Tuan Man rupanya adalah anak sedara kepada Nik Aziz.. PERGGHHHH!!!  Anak, Menantu, Anak Saudara.  Lepas ni mesti ada cucu saudara, cucu angkat dan kroni-kroni lainnya.  PAS itu bapak dia yang punya!!! hahahahahaha....

Ada yang tak kena disini...  nanti GT tulis dalam artikel selanjutnya...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...