Bersama Berjuang

Monday, January 31, 2011

SELEPAS TENANG BHG 2: PAS HINA MELAYU JOHOR!!!


GT pernah tulis tentang Melayu yang mengibarkan bendera/lambang DAP di Tenang DISINI.  Ini adalah bola tanggung paling awal, berlaku pada hari penamaan calon.  

GT sempat menyindir beberapa orang Johor "ishh... ramai betul orang Melayu kibar bendera DAP kat sini..".  Dengan muka yang merah padam, pakcik tu menjawab "itu bukan orang Johor.. orang Johor tak bodoh macam tu.".  "Itu orang luar... kawan tahu." jawapan dari seorang lagi.  


Mgkin PAS tidak memahami sentimen anti-komunis berbanding orang2 Johor yang masih lagi belum lupa pahit maung berjuang menentang komunis di Batu Pahat, Bukit Kepong dan kawasan sekitarnya.  Corak politik menghalalkan segala cara yang cuba dibawa masuk oleh PAS ke Johor sebenarnya telah membakar hati Melayu Johor.  


GT mmg terpegun dengan semangat Melayu Johor... jgn ada walau sebesar hama pendapat di hati mereka, bahawa DAP adalah rakan seperjuangan.  PAS telah melukakan hati dan menghina Melayu Johor dengan membawa masuk pecacai2 mereka dari luar untuk mengibarkan bendera DAP di tanah kelahiran PERTUBUHAN KEBANGSAAN MELAYU BERSATU!!!


Apa beza komunis dan DAP??  Itu pantang Melayu Johor!!!

6 comments:

  1. Salam bro.. aku orang JOHOR!.. dan aku bangga jadi orang JOHOR.. DAP bley pegi MAMPOS!!

    PAS memang bangang sebab ingat orang JOHOR jahil agama.. walhal di JOHOR ler satu-satunya negeri yang rakyatnya diasuh dengan pendidikan sekolah agama yang tulen tanpa dicampur aduk dengan politik...

    ReplyDelete
  2. aku hairan dgn org johor ni. cukup misteri. takkan mrk begitu takut kpd firse ladi

    ReplyDelete
  3. UMNO kafir, kata PAS dan orang Melayu yang menyokong UMNO pun dikatakan 'kafir'. Apa pula kata PAS orang Melayu yang merendahkan diri dan sanggup membawa bendera pati anti islam, anti melayu, pati pro-komunis DAPigs....apa hukumnya oii orang2 PAS? Oh ya, orang-orang ini, agaknya dijanji akan menerima tiket free menaiki Rocket DAPigs ke SYURGA???

    ReplyDelete
  4. rakyat johor tidak akam melupakan yang telah dilakukan olih kominis di bukit kepong..
    darah yang mengalir dalam badan orang2 melayu adalah darah perjuangan..
    semangat anggota2 polis dan isteri mereka yang dibunuh kejam olih kominis di bukit kepong telah meresap kedalam badan setiap anak melayu johor.
    anak2 johor tidak akan membiarkan kominis generasi kedua membuat kurang ajar sekali lagi.
    kenapa pas kalah diTenang???
    jawapanya ialah PAS anjing kominis

    ReplyDelete
  5. si pukimak yag dalam gambar kt atas skali tu.aku tunggu die d prk p.klang ni.aku nk tunjuk kn die yg langit tu tinggi ke rendah

    ReplyDelete
  6. Hidup Johor!!Tabik spring kat voters di tenang!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...