Bersama Berjuang

Thursday, December 30, 2010

JANGAN PERTIKAI PERKENAN SULTAN!!!


SHAH ALAM 29 Dis. - Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Selangor memberi ingatan tegas terhadap Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim supaya jangan mempertikaikan perkenan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah berhubung pelantikan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) yang baru.

Naib Yang Dipertuanya, Datuk Amir Hamzah Mohd. berkata, ingatan itu diberi kerana pihaknya menyifatkan mana-mana pihak yang menentang keputusan Sultan Selangor dalam sesuatu perkara termasuk pelantikan jawatan tersebut merupakan satu tindakan yang biadab serta tidak menghormati kedudukan institusi beraja di negeri ini. 

Berita selanjutnya KLIK SINI

GERAKAN TIMUR:
Apa yang hendak dihairankan, sudah mmg diketahui ramai bahawa PKR menolak sama sekali "Ketuanan Melayu".  Ingat lagi kongres mereka di mana Azizah membenarkan kenyataan ini.  Tak perlu kita pertikaikan perbuatan panglima-panglima cicak mengkarung mereka.  Kerana "Anugerah Tuhan" juga menolak ketuanan melayu.

Tergantung kepada orang2 Melayu, samada mahu terus memperjuangankan ketuanan ini, atau dileburkan ke dalam lipatan sejarah!!!

GT akan terus memperjuangan, selaras dengan slogan GERAKAN TIMUR diatas sekali di blog ini.

2 comments:

  1. Salam tuan. Blog tuan saya ada linkkan di blog saya. mohon linkkan blog saya dalam bloglist tuan. Terimakasih.

    http://tansrimat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sokong GT. tiada Melayu, tiada Malaysia. Pertahankanlah apa yang masih tinggal sebelum mereka ranapkan semua tinggalan-tinggalan keagungan Islam dan Melayu.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...