Bersama Berjuang

Monday, November 29, 2010

SULTAN SELANGOR DUKACITA INSTITUSI RAJA MELAYU DIPERTIKAI!!!


Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dukacita dengan sikap orang Melayu yang mempertikaikan kerelevanan institusi raja Melayu dan peranannya dalam sistem pemerintahan negara.  

Presiden PKR mengistiharkan "tinggalkan ketuanan Melayu".  Satu ungkapan yang sinonim dengan Lim Kit Sial dan Kapal Tunda.  Bodoh!!! Apakah Wan Azizah sedar apa yang dia katakan itu???  Maka bertepuk tanganlah chauvinist DAPigs sambil yam seng... yam pui...  dan tercabarlah status quo, yang boleh mengakibatkan keamanan yang dinikmati oleh rakyat Malaysia bakal tergugat.  Dan Melayu PKR adalah pengkhianat kepada Bangsanya... 

Nik Aziz tidak bangga jadi Melayu.  Mgkin dia orang Portugis, yang memperjuangkan "Isle" dan bukannya Islam.  Mgkin dia tidak tahu ikatan hubungan Islam dan orang Melayu di Malaysia ini. 

GT ada terbaca bahawa politik pembawaan PKR adalah "modern logic politics" ciptaan US.  Apa bangganya brand USA, sedangkan Negara kita tanggungjawab kita.  Negara kita, cara kita.  Pergi mampus dengan falsampah politik ungkapan dari Yusmadi Yusof , Balik Pulau dalam program Soal Jawab TV3, yang berkata "saya fellow kepada universiti terkemuka US."  Klu Agama, Bangsa sendiri pun takleh jaga, tak payah sembang melangit laaa...

Gerakan Timur menjunjung kasih titah Tuanku Sultan Selangor, akan mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara selagi mampu.

Daulat Tuanku!!! 
Daulat Tuanku!!! 
Daulat Tuanku!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...