Bersama Berjuang

Friday, September 24, 2010

INDIA BERDEMO MOHON OKT KES SOSILAWATI DILEPASKAN!!!

 
Berita Terkini, Menurut KP UMNO Kuala Langat Sdr Zuraihan, tadi ada sekumpulan india buat piket dan Demo depan Balai Polis Kuala Langat. Mereka meminta OKT dilepaskan atas alasan keadilan.

Mereka bertaburan lari bila pihak Wira Perkasa dan Pemuda Umno Kuala Langat sampai dihadapan Balai tersebut.

Kita nak nasihat mereka yang berkenaan jangan jolok sarang tebuan. Jangan curah minyak petrol ke dalam api.

Bersatu lah rakyat Malaysia. 
 
Sumber - Warisan 2057

GERAKAN TIMUR:
Sialan betul pada yang berpiket tuh.  Sedarlah, Perkasa yang kematian 4 orang ahlinya pun tak berdemo dan serahkan kes ini pada pihak berkuasa.  Tak perlu berdemo seperti penjenayah yang mampus kugan tuh.  Masih dalam siasatan nak buat kecoh lagi.  Haramjadah betul puak2 hamlau tuh... 

Mohon jasa baik Ketua Polis Negara ambil tindakan tegas terhadap mangkuk ayun dan sesiapa yang mengganggu siasatan ini.  Nak harapkan KDN, semuanyaaa.... cobaaaaaaannnn...

Terima kasih Wira Perkasa & Pemuda UMNO Hulu Langat!!!

Perkasa kan gagah di Nusantara!!!

1 comment:

  1. Beng Hock mati berdemo..Kugan mati berdemo...4 Melayu mati dibunuh dengan kejam..????? tak ada yang nak berdemo... dengan PENDEMO Melayu sekali hilang! Tak sedarkah kita betapa hinanya kita...orang lain takkan bela kita..Sekarang ni kita tuan di sini, kalau bertuankan orang lain, bayangkanlah nasib kita Orang Melayu nanti. Sedarlah wahai orang Melayu. Kita sememangnya berbudi bahasa, bertolak ansur, menghormati orang lain. Adakah orang lain begitu dengan kita. Guru pun mereka dah tak tahu hormat..orang lain apatah lagi.. kita nak 1Malaysia, orang lain ikhlaskah? harapan semua suka.. Namun kita mesti bersatu sesama kita..kita dah jauh terpesong daripada kesatuan kita sebab itu orang berani..kita dah benci bangsa kita sendiri walaupun segama. Tok2 guru sendiri cari jalan memisahkan kita dalam mencari kredit politik. Dalam kes di atas haruskah kita mempercayai sepenuhnya rakan kaum lain yang hanya tahu menuntut keadilan untuk kaum mereka sahaja.. Kes 4 melayu dibunuh belum lagi didakwa di mahkamah dah berdemo... Nyawa anjing lebih mulia daripada nyawa manusia bernama Melayu.. bayangkanlah perasaan mereka.. Mintaklah kaum-kaum kerabat Tok-tok Guru Politik dalamilah ayat-ayat Allah berkaitan orang kafir..hayatilah apa yang Allah kata..Jangan lalai dan lupa dengan janji dan khabar Allah itu hanya kerana kepentingan politik.Kita sekarang bertuankan orang Islam, jangan nati kita bertuankan orang kafir... tengoklah apa orang kafir buat di sekeliling kita..jangan tunggu sampai jadi Palestin.Masa tu siapa nak bantu kita? Marilah bersatu semula wahai umat melayu. jangan hanya kerana berbeda pandangan politik dan tidak sependapat dalam beberapa perkara kita nak hancurkan bangsa kita sendiri. Bangsa lain mula bersatu, kita hampiri keruntuhan kesatuan kita...Insaflah dimana kita dan kemana anak cucu kita.. Sedih lihat KITA sekarang!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...