Bersama Berjuang

Thursday, September 2, 2010

FATHER GONJOL KHALID SAMAD BELIT LAGI...!!!


SHAH ALAM, 1 Sept: Langkah pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak membelanjakan RM934.65 juta dengan memberi RM500 bonus kepada setiap kakitangan kerajaan wajar dipersoal secara rasional.

Sumber - Haramkah Daily

GERAKAN TIMUR:
Father Gonjol Kalid cuba mempersoal tindakan Kerajaan Persekutuan dengan pemberian RM500 bonus yg melibatkan perbelanjaan RM934.65juta.  Father berkata "Bukan saya tidak setuju dengan pemberian ini, saya sokong rakyat diberi bonus, tetapi apa rasional Najib menarik RM750 juta subsidi dan berbelanja RM900 juta untuk bonus,"

Berapa pun yang Pusat belanjakan, duit itu mengurangkan beban rakyat.  Ciri2 dajal mmg wujud kat kepala hotak si Khalid ni kerana dalam pemberian untuk rakyat, tetap ada isu yang nak diungkit.  Tak perlulah berbelit2 dgn mengatakan setuju, namun mempersoalkan "logik" nya pemberian itu.  Perlu diingat bahawa Kerajaan sekarang berjanji untuk mendahulukan rakyat. 

Yang paling menarik giler babi, Father Gonjol Kalid mengatakan bahawa "Pulau Pinang dapat bagi bonus, Selangor dapat bagi bonus disebabkan pengurusan kerajaan yang baik serta perbelanjaan yang berjimat cermat."


Hahahahaha... Dah sama mentaliti dengan Mahpuss nih.  Tunjukkan kat GT, mana projek kerajaan negeri kat Selangor nih???  Lubang pasir adalaa...  Persekutuan bina jalan... kerajaan negeri bina BONGGOL... pastu sibuk jaja citer itu projek kerajaan negeri.   Statement dari Father Gonjol amPas, so jgn hairan bila bunyi dia macam tu.  Untuk Selangor nak kasi Ronnie Liu sayang lebey kat dia (abihla ko Hassan Ali...), dan untuk Penang sebab kat saner ader geng dia, Father Kalipa Umar Lim Guan Eng. Father United!!!

Sama je tindakan politik dari kedua-dua pihak, nak gula2kan rakyat dengan RM.  Rakyat dapat duit, so what?  Adakah ini menunjukkan Father Kalipa LGE itu betul2 ikhlas membantu Islam/Melayu?  PIGSHIT!!! Hanya mereka berkasta pariah tahap keldai tunggangan je yang percaya kat Komunis laknatullah nih...

1 comment:

  1. Khalid pandai cakap saja......... Aku laki bini dah nak pangkah Hang lagi lepas ni. Diberi peluang, kao main-main.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...