Bersama Berjuang

Tuesday, September 14, 2010

4 Mangsa Pembunuhan Kejam - Ahli PERKASA???


Gerakan Timur ditunjukkan satu sms bertarikh 8/9/2010 dari rakan GT, seorang ahli Perkasa:

"Marilah kita sama berusaha membantu polis dan berdoa agar segera di ketemukan dan keselamatan untuk datuk sosilawati, kamarudin, ahmad kamil & norhisham yg hilang sejak 30.8. (Isnin).  Kesemua mereka ini merupakan ahli Perkasa yang awal.  Semoga usaha kita dapat membantu usaha2 ahli keluarga mereka."

Andai benarlah mereka yang dibunuh ini adalah ahli Perkasa, sesungguhnya Perkasa telah kehilangan ahli yang pada pendapat Gerakan Timur boleh menyumbang banyak perkara dalam membantu perjuangan Perkasa di bumi bertuah ini.  Cuba anda bayangkan, seorang jutawan, pastinya mampu memberi sumbangan dana, dan lagi dua adalah professional melayu, pastinya punya idea-idea untuk kemajuan negara dan bangsanya.  Namun apakan daya, daya dan kudrat mereka telah tidak lagi mampu memberi sumbangan dek kelaknatan seorang peguam babi berpangkat datuk , yang juga peguam HINDRAF merangkap ahli seumur hidup DAPigs, dan babi-babinya yang lain.  

Sedih, disaat penyatuan orang Melayu melalui PERKASA semakin diterima ramai Melayu, PERKASA telah kehilangan asset yang berharga, asset yang seharusnya membantu PERKASA.  Namun gugur syahid dalam mempertahankan hak dan hartanya dari dirampas tangan-tangan laknatullah syaitanirrajim.

Ucapan TAKZIAH kepada Perkasa atas kehilangan asset-asset ini.  Insyallah, patah tumbuh hilang berganti,  semoga Perkasa tabahkan hati, kuatkan semangat dan gagahkan diri.  Teruskan perjuangan suci untuk sesuatu yang Hak...

Gerakan Timur akan sentiasa menyokong PERKASA!!!

Alfatihah kepada arwah-arwah......

9 comments:

  1. Biar betul,kalaulah mereka ahli PERKASA kita dah kehilangan sesuatu yang amat berharga....alfatihah...

    ReplyDelete
  2. Mereka semua syahid dalam perjuangan suci PERKASA yang pasti mereka bukan ahli PAS....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Awrah soosilawati banyak berjasa pada rakyat terutama ibu tunggal insyallah dia ditempat yang lebih baik berbanding dengan Arwah Ibrahim Libya alhul khawarij PAS .....

    ReplyDelete
  5. Salam..sudah ditakdirkan PERKASA kehilangan 4 ahli tapi jangan kehilangan maruah diri dan bangsa.Bangunlah terus PERKASA perjuangkan maruah bangsa..

    ReplyDelete
  6. Tuan-tuan pembaca bro Gerak Timur @ Kalam Timur,

    nak tanya, betul ke ini satu dari 2 perempuan yang kena tangkap kes bunuh Datuk Sosila dan 3 lagi? ada orang boleh confirmkan? Ini ke adik perempuan pembunuh Datuk Sosilawati yang pakai jam Rolex aruah?

    thanks bros.

    ReplyDelete
  7. Anon 12.57,
    Confirmed. Sms tu dari orang kuat Perkasa.

    Anon 1.17,
    Pas? parti berkasta pariah tahap keldai tunggangan dalam fuckatan haram tuh? apa barang.....

    Anon 1.47,
    Amiiiiinnnnn....

    Udanggalah,
    GT percaya Perkasa akan bangkit selepas peristiwa ini...

    Berita Lembah Pantai,
    tak sure... nnti klu ada info, leh confirmkan.

    ReplyDelete
  8. babi punye paria yg bunuh tu...
    lau dorang ni terlepas gak,tk tau la nk cakap per lg....

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...