Bersama Berjuang

Monday, August 23, 2010

KOH TSU KOON... MENGAPA MEMBISU???


Di kala peluru jihad dilancarkan bertalu-talu ke arah Chua Soi Lek aka MCA, ada satu lagi watak yang langsung tidak mengatakan pendiriannya.  Sikap ini sebenarnya hanya akan membenarkan pendapat ramai bahawa kaum Cina pada masa ini telah bersatu demi mendapatkan TOTAL CONTROL terhadap Malaysia bumi bertuah ini.  Mereka dilihat telah bersatu dalam politik, kuasa yang menentukan bangsa, satu2nya kuasa yang tinggal untuk orang Melayu dan Bumiputera.  Dengan tidak bersuara, maka sudah tentu rakyat akan mengganggap bahawa mereka telah memberikan "sokongan halus" kepada DAPigs laknatullah.  Semangat setiakawan Barisan Nasional kelihatan pudar, dan terkontang kantinglah pemimpin UMNO menepis tohmahan, fitnah berseorangan demi mengekalkan status quo; meneruskan semangat penciptaan negara bangsa yang dipelopori oleh Pejuang2 terdahulu seperti Dato' Onn Jaafar, Tunku Abdul Rahman, Tun Tan Cheng Lock, Tun V. Sambathan dll.  Lihat sahaja jumlah pendaftaran pengundi baru untuk Jan 2010;  UMNO sedang bekerja sendirian!!!  

Adakah ini petanda bahawa perjanjian Pejuang terdahulu akan dikhianati oleh pemimpin2 Cina yang semakin rakus, ultra kiasu aliran DAPigs laknatullah???  Wajib bagi Gerakan Timur, tanpa kompromi mengatakan bahawa PERJANJIAN TETAP PERJANJIAN!!!

Dimana dia parti komponen GERAKAN pimpinan Tan Sri Koh Tsu Koon dalam isu yang telah dibangkitkan oleh MCA?  Mengapa KTK tidak menegur CSL, ataupun memberi pendapat yang sewajarnya demi semangat setiakawan Barisan Nasional?  Adakah GERAKAN juga telah bersetubuh dengan DAPigs??? 

Presiden PRIBUMI PERKASA mengulas DISINI

1 comment:

  1. MAMAT NI PUN SAME SPESIS JEK NGAN SI BINTANG BLUE TU..CKP BERDEGAR2 TP HAMPEH. SUARA LEBIH CONDONG IKUT DEEAYYPEE HUHUHU

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...