Bersama Berjuang

Wednesday, August 25, 2010

HUDUD? NO WAY!!! - PKR & PAS


Gerakan Timur menanti dengan penuh minat pada response Wali Selipor dan kuncu2nya atas 2 insiden yang berlaku.  Apabila Karpal Tunda terus berjaya memperbodohkan Tuan Guru bAhlul Pas buat entah ke berapa kalinya, hadir pula Nik Nazmi, robot yang dikawal oleh alat kawalan jauh Azmin membuat kenyataan bahawa
"..hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan, PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai."

Lebih menarik lagi, hadir pula MP PAS... GT ulang... PAS!!! membuat kenyataan bahawa hukum Hudud adalah menentang polisi Fuckatan Haram!!!  Dan tidak boleh menggunakan platform Fuckatan untuk melaksanakan idea ini.

WOOOOOOWWWWWWWWWWW!!!   

Apa yang sudah berlaku pada PAS???  Adalah ini akan menjadi pelengkap kata-kata bahawa PAS MMG PELACUR AGAMA?  Jadi, konsep Negara Islam hanya alat politik sahaja?  Bila2 masa boleh buang demi kuasa; untuk melunaskan dendam kesumat syaitannirrajim terhadap UMNO.  Mana dia yg kononnya berjuangan untuk daulah islamiyah?  mana dia mat-mat kepiah yang sibuk mengkafirkan UMNO bila berkata bahawa Hudud tidak boleh dilaksanakan di Malaysia?  

NIK AZIZ PERLU BERSARA!!! 3 WAKIL FUCKATAN; DAPigs, PKR DAN PAS TELAH MENIDAKKAN KATA-KATA NIK AZIZ!!! 

9 comments:

  1. pi mampuih dgn nik aziz

    ReplyDelete
  2. Salam, saya sudah linkkan blog tuan diblog saya dibawah blog para sahabat, bagaimanapun saya tidak melihat blog braveheart ada didalam link blog tuan ini.

    ReplyDelete
  3. Anon 11.43,
    dia bertanggungjawab terhadap ribuan umat Islam yang telah jauh sesat!!!

    bRAVEhEART,
    sudah di link kan, sahabat. Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Pas tahu sangat2 hudud tak akan/mustahil boleh dilaksanakan dengan persepakatannya bersama kafir harbi yg memusuhi Islam dan Melayu,tapi pas buat tak nampak aje pasal pas lebih berminat dengan kuasa dan dendamnya pada umno.

    Persetan dengan hudud persetan dengan negara Islam yg penting dendam untk menghancurkankan umno terlunas!Itu saja matlamat pas sebenarnya.

    ReplyDelete
  5. algojo,
    inilah politik dendam kesumat syaitanirrajim yang menghalalkan segalanya... asalkan dendam terlunas! persetankan tatamoralitas murni ajaran Islam... itulah PAS!

    ReplyDelete
  6. Allah Maha Kuasa dan Maha Bijaksana..

    Kepada Pengikut-pengikut yahudi, siap sedialah kamu dengan angkatan Jemaah Islamiah sebenar..

    Tentera Islam akan menghancur seluruh pengikut yahudi serta Dajjal..

    Tentera Islam bukan hanya terdiri daripada manusia tetapi bersama-sama malaikat dan jin Islam dalam memerangi musuh Allah...

    Ingat! Aku tidak takut!
    Malah tidak gentar!
    Aku rela Mati kerana mempertahankan Agama Islam dan mengembalikan akidah umat Islam yang terpesong dan difitnah..

    Kami tidak takut dengan fitnah mu(pengikut-pengikut yahudi).
    Kami tetap akan menyebarkan dakwah Islam.

    Sesungguhnya cintaku pada Allah melebihi daripada segala-galanya..
    Dan cintaku pada rasulullah cintaku pada ibuku..
    Dan cintaku pada Ibuku melebihi daripada cintaku pada Isteriku dan ayah/adik-beradik/saudaraku..
    Dan cintaku pada Ayahku melebihi cintaku pada adik-beradik/saudara seagamaku..
    Dan cintaku pada adik-beradik melebihi cintaku pada saudara seagamaku.
    Dan cintaku pada saudaraku melebihi daripada cinta negaraku..
    Dan cinta negaraku melebihi daripada cinta harta dan dunia..

    Akhir sekali, Cintaku pada agama Islam, aku rela mati dan difitnah untuk mempertahankan agamaku..

    Tunggulah saat-saatnya yang telah dinyatakan dalam Al-Quran, bukan berita daripada khabar orang lain..
    Sesungguhnya Al-quran adalah panduan hidup sehingga hari kiamat..

    Hukum hudud terkandung dalam Al-quran..
    Jalankan Hukum Hudud demi Agama Islam bukan demi bangsa dan negara..

    Wallahu a'lam..

    Daripada Pencinta Rasulullah..
    Gerakan pemuda Islam Sedunia...

    ReplyDelete
  7. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000354875246

    ReplyDelete
  8. Siapa yg ingin menolak Al-Quran wahai Pejuang Jihad Islam..pertahankan islam janganlah membabi buta..ketahui punca, dengar pendapat alim-ulamak, TGNA yg dikasihi, serta orang yg lebih dekat dengan permasaalahan semasa..TGNApun tak kecoh mcm lu..nk berpeeeerang jer kerja lu, islam akan dilihat lebih suci dan terpelihara jika tiada tindakan yg extrimis sebaliknya pendekatan yang lebih bermaruah dengan kata-kata yg berhemah dalam menegur orang, berprinsip seperti TGNA (walaupun tidak disukai ramai)..tatapi dia tetap Tok Guru!!pun tak melatah..lu nak lebih-lebih agak-agak ler..gua pun angin satu badan jugak dgn mereka2 ni tetapi apa yg terkandung serta janji Allah s.w.t di dalam Al-Quran wajib diakui.Samada diaorg tau atau tk lu saper nak kecoh cinta tak tentu pasal nie?..adab islam mana lu pakai?..Ikut stail TGNA..relax dan tak menggelabah sebab ada ilmu punya org..diam2 berilmu akan dipandang tinggi..bukan serupa lu..nak berpeeeerrraaanggg jer!!!

    ReplyDelete
  9. Apa yg Pejuang Islam Jihad tk pasal2 nk berperang tak tentu arah ni?..Org ckp jalankan ajelah hukum hudud, apa nak takut, gua hormat TGNA tp lu jangan lah nk malukan dia dgn cara lu ni..cara lu nie mmg dh ada dlm diri ramai org..bukan lu sorang jer..Semua orang sayangkan agama islam lah,bukan lu sorang jer!!Org prtiksi pasal apa tk jalankan hukum hudud,buatje..yang ringan2..tunjukkan dulu keberkesanannya pada semua..ikut panduan dan syariat islam..pas tu yg berat2 hukumannya apa..tunjukkan melalui pengajaran dan cara2 supaya org insaf, lu nak berpeeerraaang jer kejanya, islam bukan milik lu sorang..gua lagila sayangkan islam lebih2 lagi kitab Al-Quran..gunakan pendekatan melalui kaeadah yg orang ramai lebih berhati sayu dan penuh keinsafan dengan cara yg baik..bukannya nak bergaduh, bermaki-makian dan mcm lu..tak takut apa?..bunuh orang tak salah ker?..tau ke hati orang yg lu nak bunuh tu?..ingat c kit, islam tak ajar kaeadah mcm tu..dh sampai masa nanti mereka akan tahu,kita tak tahu dan kita wajib tahu apa yag telah tertulis di dalam Al-Quran.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...