Bersama Berjuang

Monday, October 4, 2010

AZMIN ISTIHAR PERANG TERHADAP PERKASA!!!



KUALA LUMPUR 4 Okt. - Calon Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali hari ini berikrar melawan habis-habisan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) dan Tun Mahathir kerana kononnya mereka memperjuangkan perkauman sempit.

"Ikrar saya akan melawan Perkasa habis-habisan termasuk juga individu (Tun Mahathir) yang sedang 'tersungkur' di Australia," katanya dalam ucapan sempena Mesyuarat Agung Tahunan PKR Cabang Gombak di sini hari ini.

GERAKAN TIMUR:
GT tak kisah klu Azmin cukup bengang dengan Perkasa yang semakin hari dilihat lebih "Hero" untuk orang Melayu.  Mgkin Azmin melihat bahawa Perkasa telah menjadi penghalangnya untuk menjadi hero orang melayu dalam kes2 tertentu.  Tuduhan meliar spt ini terhadap Perkasa tidak menghairankan, kerana ia datang dari sumber yg busuk lagi meloyakan.  Jelas, mereka tidak senang dengan perlembagaan negara sekarang.  Perkasa adalah NGO yang mempertahankan perkara2 yang termaktub dalam perlembagaan. 

Klu pasal soal perkataan "tersungkur" yang digunakan utk melabelkan Tun M yg sedang sakit, para pembaca nilailah sendiri tahap moral dan keangkuhan wajah kesayangan al juboree nih.... malas GT nak komen!!!

7 comments:

  1. azmin terlepas cakap, zaid senyum gembira.

    padan muka kau azmin.

    ReplyDelete
  2. alaaaa,
    bagi aku pedulikan komen dari org yg seperti azmin ni.parti PKR bagi aku macam tempat kanak2 belajar tadika je,banyak yang lawak bila dengan sesi pemilihan parti yg bercabang2 ni...

    kikikiki....

    tokawe

    ReplyDelete
  3. nyawa azmin ni mmg nk smpai masa dh..
    apabila seorang murtad tidak menyedari lidahnya sndiri menunjukkan kekotoran dirinya sendiri, azmin you will to hell in anytime..

    ReplyDelete
  4. Alah, cakap budak-budak.

    Dia boleh joint KJ untuk lawan perkasa.

    agbr47:Takde sekumit jasa Azmin di bandingkan "Negarawan Negara".

    ReplyDelete
  5. Cakap seperti ni cukup menyakitkan hati, kalau dia kata UMNO, BN , MIC, MCA tersungkur, ... kita tak kisah, masih boleh terima tapi bila dia cakap Tun tersungkur .... mendidih hati .... harap dia di ajar

    ReplyDelete
  6. Perang dengan Zaid pun belum tentu boleh hidup lagi Azmin nih...

    ReplyDelete
  7. sapa Azmin ni ?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...