Bersama Berjuang

Wednesday, October 13, 2010

GELARAN DATUK PADUKA DITARIK - TOK HIM STEADY!!!


Gelaran Datuk Paduka Tok Him telahpun ditarik balik.  Sebagai rakyat yang menjunjung kedaulatan Raja-Raja Melayu, Gerakan Timur tidak mahu mempersoalkannya kerana itu adalah hak multak Tuanku Sultan Kelantan. 

Tok Him menerima perkara ini dgn tenang walaupun Perkasa yang dipimpinnya adalah NGO yang mempertahankan institusi Raja-Raja Melayu.  Malahan, Tok Him tetap dengan pendiriannya untuk berjuang bersama PERKASA.  Hrmmmmm...  sudah nasib.  Tok Him, yang penting, berjuang bukan untuk jawatan atau darjah kebesaran.  Teruskan perjuangan, kerana rakyat semakin bangkit akibat kebobrokan keldai-keldai dan kambing-kambing DAPigs yang semakin terserlah tipu daya nista hina keji rakus mereka dalam menidakkan kebenaran pada Perlembagaan.

Teringat kepada Chua Jui Meng yang mempertikaikan Sultan Johor suatu ketika tak berapa lama dulu dalam kes penarikan darjah kebesaran...  Dan seorang yang dianggap bertuah, walaupun SEMBAH DERHAKA kepada Sultan Perak, dan masih memegang gelaran kurniaan Baginda Sultan, iaitu Nizar DAP Nirrajimmmm..

1 comment:

  1. hope IA kuat semangat.

    tun M dulu lagi lebih dari ni pun pernah kena. keaslian dan ketulusan ahli politik hanya akan teruji apabila menerima ujian dari segala sudut baik dari musuh atau pun kawan sendiri.

    Awas jangan sampai hilang PEDOMAN macam AI pulak.....

    :D

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...