Tuesday, January 18, 2011

DERHAKA: REMY ISHAK BUANG NENEK SENDIRI ???




mantap Badan Bro....Nenek Lu Apa Cerita?

Semalam Gomo ada mengeluarkan artikel yang mana menceritakan akan seorang Ibu Tua yang telah di buang oleh Anak anaknya ke pusat penjagaan Orang Orang Tua. Artikel Sebelum Ini KLIK DI SINI

Hari ini Gomo dedahkan antara mereka yang terlibat dalam Cerita Ibu Tua yang di buang ini, Untuk makluman semua pemimpin politik yang Gomo maksudkan itu tidaklah tinggi mana pun jawatannya. Bukan menteri or timbalan menetri tapi hanyalah pemimpin Politik di Peringkat Cabang PKR.


Sunar Misran Timbalan Pengerusi Cabang PKR Masjid Tanah

Untuk makluman semua anak anak kepada Ibu tua bernama Rahmah ini yang berumur 73 tahun tidak lagi menjaga Ibu mereka sendiri dan meletakkan Ibu Tua ini merempat di pusat Jagaan orang orang Tua. Sudahlah tidak menjaga Ibu nya ini malah habis di canang sana sini yang Ibunya sudah Nyanyok.

Ibu tua ini tidaklah Nyanyok sepertimana yang di katakan oleh Anak Anak Durhaka ini, malah menurut penduduk sekitar Nenek Rahmah ini faham apa yang kita cakapkan dan tidak lah membuang najis merata rata.

Nenek Rahmah juga akui beliau pernah di kasari oleh anak anaknya dan pernah di kurung di rumah yang tiada Elektrik dan air. Itu lah keangkuhan Timbalan Penegrusi PKR Cabang Masjid Tanah serta anak anak yang lain.

Malah Sunar Misran anak kepada Nenek Rahmah juga pernah dengan angkuh berkata tidak mahu menjaga Ibunya dan mahu Ibunya di hantarkan ke rumah kebajikan kerana menyusahkaN kehidupan adik beradik yang lain.


Memang betul betul Kejam anak anak yang tak kenang Jasa ni!!!

Nenek Rahmah juga mempunyai seorang cucu yang merupakan pelakon yang agak terkenal dalam Malaysia ini. Remy Ishak merupakan cucu Nenek Rahmah. Gomo tidak menyalahkan Remy Ishak ini dalam hal Ibu nya yang tidak mahu menjaga Nenek Remy namun atas kapasiti beliau sebagai artis seharusnya beliau membantu Nenek nya ini dan bukan bertindak melepaskan tangan sahaja.

Ibu Remy merupakan anak kepada Nenek Rosmah dan Tanggungjawap Remy yang di lihat berupaya membantu Nenek nya ini untuk meneyelesaikan isu Nenek nya yang di Buang tak bertempat ini.

Harapan Gomo agar Remy Ishak membantu Nenek anda itu sehingga Akhir Hayatnya. Biarkan lah si Bapak Saudara hang yang PKR Meroyan tu membuang Ibunya sekurang kurangnya bila anda menjaga maka adalah keluarga yang memberikan kasih sayang kepadanya.

Harapan buat semua agar sentiasa sayang dan kasih kepada orang Tua anda. Siapa kita hari ini jika tampa Ibu dan Ayah kita. Moga hal sebegini dapat kita semua elakkan.....amin

Psssttt....Jangan Durhaka dengan Ibu dan Ayah.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

SUMBER :  PAPAGOMO

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!