Bersama Berjuang

Saturday, April 23, 2011

PANASSS... SAH!!! LELAKI VIDEO KARYA AGUNG ITU MMG ANUWAR IBERAHIM!!!


Apalagi yang diperlukan oleh rakyat untuk tidak mempercayai bahawa lelaki Y didalam video karya agung adalah Anuwar Iberahim!!!  

Terbaru, sebuah stesen penyiaran terkemuka di Korea Selatan telah mengesahkan bahawa lelaki dua kali pancut itu mmg Anuwar Iberahim.  

Perkara tersebut pernah juga diutarakan oleh Yusri KRU yang memberitahu bahawa agak sukar untuk membuat special effect pada video yang berlangsung untuk jangkamasa 22 minit.  

Pendapat dari orang yang terlibat dalam bidang penyiaran seharusnya diambil kira kerana mereka lebih kredibel berbanding ahli-ahli politik yang hanya tahu berpolitik, dan juga meminta "pelincir".  

Saifuddin Nasution, contohnya, memberi alasan mudah dan telah dijangka iaitu fitnah kepada Anuwar, untuk memalukan Anuwar dsb.  Apapun jawapan yang diberi, perlu kita ingat bahawa Saifuddin ialah ahli politik yang tidak pernah terlibat dalam bidang penyiaran melainkan bidang pembohongan.  

Hati manusia sukar diduga, jerawat batu jelas sekali.  Dan pembohongan oleh Saifuddin adalah sejelas jerawat batunya.  

Terpulang kepada anda untuk melihatnya dengan jelas atau bermuka-muka untuk menyatakan kebenarannya!

1 comment:

  1. Apa dah jadi dengan blog GT? Entry "http://gerakantimur.blogspot.com/2011/04/mca-itu-tangan-kanan-dan-dap-itu-tangan.html" tidak dapat di buka?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...